CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 vurderer å kjøpe denne vogna, har hørt om flere som anbefaler den. barnet blir født på vinteren, så det er vel greit med en litt stor og romselig vogn da. har samtidig hørt at det er flere som synes at dette er en tung og upraktisk vogn.. hadde tetounia mistral til min første og den er jeg ikke fornøyd med. derfor jeg vil ha noe litt mer "solid" denne gangen
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er veldig fornøyd. Bagen er stor og romslig med vugge funksjon, om den står på gulvet. ++ Min ble født i januar, så sportsdelen har jeg ikke begynt med enda..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Tar stor plass i bilen, litt stor og tung for lille meg på 1.60m. Men ellers veldig bra!
Sylteflesk Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Jeg fikk barn i oktober (og hun skulle egentlig ha kommet i desember). Vi ville ha en solid og stødig vogn med stor bag og kjøpte en brukt Emmaljunga Duo Edge, var veldig fornøyd med bagdelen, men ikke så fornøyd etter at vi gikk over til sportsdelen. Mye tyngre å trille med sportsdelen på og litt rar vektfordeling, særlig med setet vendt mot deg. Synes også setet var litt snodig utformet og at selene var plassert litt feil. Vi har nå kjøpt en TFK som sportsvogn og er superfornøyd med den. Skulle jeg hatt en til ville jeg nok kjøpt bag til TFKen. Oppsummering: Emmaljunga DE er god som bagvogn/første vogn, men ikke så god som sportsvogn, etter min mening.
nr.4 i oktober Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Å, flott med mer info om denne vogna.. vurderer den selv sterkt til neste som kommer i oktober, da jeg er høy og trenger høy vogn, samt en med god plass til pose etc gjennom vinteren Dvs har vel mer el mindre bestemt meg for å kjøpe den.. Tenkte faktisk på det samme vedrørende sportsvogn-delen på den.. har nemlig også en TFK stående som jeg har vurdert å kjøpe bag til, men fant ut at jeg vil helst ha henne vendt mot meg mesteparten, og da blir TFK`en dum sånn sett når en går over til sportsdelen. 2-åringen her bruker den først nå, (vi har også hatt en Teutonia hun har brukt til nå pga den kan vendes begge veier) og først nå føler jeg at det er helt komfortabelt at hun ikke ser meg eller faren under hele trillturen.., (Hønemor, jajaja..) Så går nok for Emmaljungaen jeg og selger den hvis jeg merker at det ikke funker når vi er over på sportsvogn-stadiet. Da vil jo sportsdelen være ubrukt omtrent, og vogna sikkert lettsolgt..tenker høyt.
nr.4 i oktober Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg lurer forresten på en ting til om denne vogna... Er "soft beige"-vognen blå og beige,eller svart og beige? Litt utydelig på hjemmesiden til Emmaljunga, men ser liksom blå ut når man sammenligner med "Java"-utgaven.. Og den Javaen, er den sort og hvit, eller sort og beige..? Noen som kan hjelpe denne blinde kua? Hehe
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2008 takk for svar:)vi har ganske liten bil, men må nok kjøpe ny nå når nr 2 kommer, og da blir det stasjons vogn. den går vel inni da? tenkte å bruke den som sportsvogn etterhvert også, men hvis den ikke er så bra til det så er jo det litt dumt.kansje det går an å prøve i butikken?
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Til nr.4 i oktober : soft beige er marineblå og beige.. Kjøpte vår edge duo i dag gleder meg sånn til å få den i hus! Den er super fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå