Gå til innhold

IVF- Mammaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det bra med dere?? er det snart tid for testing? :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, vi har testa :) :) :)

Testa i går på rugedag 11, og fikk positiv test med en gang :) Måtte jo trippelsjekke med 2 tester til, og de gav samme svar!

Det er utrolig deilig for min kone og meg, at det faktisk var mulig å bli gravid!! Så om ikke alt skulle gå som vi håper, har vi alle muligheter :)

Håper så inderlig at du kommer etter om noen uker, og at du får satt tilbake ett eller to gullegg :)

Skrevet

ååå gratulerer så mye med positiv test:-) jeg hadde på følelsen at dere skulle klare det !! :0) det må være en fantastisk følelse? ja nå nærmer deg seg uttak for meg også, er såå spent på om det blir befruktet noen egg og at de overlever livmora mi :-)

Skrevet

Ja, det er helt uvirkelig at testene i det hele tatt kunne bli positive, for det kan de jo ikke, med mindre minst ett av eggene har overlevd og klamret seg fast. Selvfølgelig ingen garantier, men et utrolig viktig steg på veien til baby :)

Så at du hadde en del egg "på lager", og har en god følelse av at det skal klaffe for dere også :)

Det var forresten skikkelig spennende, det der om eggene ble befruktet eller ikke.. Får liksom ikke vite det før dagen etter uttak!!

Ja, dette blir gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...