Gå til innhold

Da er ammingen over..... litt vemodig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ammet jenta mi i litt over 4 mnd, men nå er det slutt. Har hatt 3 brystbetennelser med høy feber og gått på like mange pencellin kurer. Har i tillegg hatt flere runder med tette melkeganger som kommer igjen og igjen og igjen.... har også hatt 14 dager med kur mot sopp pga. antibiotikaen.Så nå er det slutt, har gått ned alt for mye i vekt, og har null enerig igjen.

Har fått medisiner for å stanse melkeproduksjonen, har prøvd å slutte selv, men får da masse klumper og vondt med en gang.

Snufs.. er litt lei meg pga. snuppa er så glad i puppen og er redd for at hun ikke vil ta flaske. Men føler det er riktig for meg for å få tilbake litt energi til å ta vare på datteren min, for har nesten ikke klart å stå på beina til tider..Svimmel og konstant trøtt/utslitt.

Så dette var min ammehistorie- det har vært opp og nedturer, men har også kost oss MASSE med disse stundene.... Merker jeg blir litt trist når jeg tenker på det, men får prøve å tenke at datteren min trenger en opplagt mamma:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - det er trist.

Jeg jobber med siste forsøk (frøkna er 3 mnd i dag). Har samme problemer som deg. Håper jeg skal få styr på det med endring i kosthold og kosttilskudd som jeg har fått anbefalt. Håper å slippe flaskestyr så lenge som mulig (har levd med det i starten pga prematur).

Jeg skjønner imidlertid svært godt ditt valg. Bedre å ha en frisk mor for dere begge!

Lykke til!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, og det må jo være et helt riktig valg å ta for deg i din situasjon!!! Det er viktigere for jenta di å ha en mamma med litt energi enn morsmelk!! Jeg hadde flaskebarn med nr. en og det kan være like koselige stunder det som å amme! Og bank i bordet hun har nesten ikke vært syk heller!!!

Men skjønner at det er vemodig da..

Lykke til med mamma jobben videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...