Gå til innhold

Bare nysgjerrig på hvordan barnehageansatte ser på dette....

Anbefalte innlegg

Jeg har fri nå (er student) og har barna allikevel i barnehagen så og si hver dag. Leverer 0930 og henter rundt 1500.

Hva tenker dere ansatte om meg da? (og er dette noe som blir snakket om av de ansatte?)..bare nysgjerrig jeg :-)

Fortsetter under...

Jeg tenker at barna dine er heldige som ikke blir fratatt muligheten til å leke med vennene sine selv om du har fri. :-)

Men jeg vet at det er mange uprofesjonelle holdninger hos bhg-ansatte der ute, så du skal ikke se bort ifra at det kan bli snakket om.

halv ti til tre er en kjempe fin dag i barnehagen, vet om noen som leverer 0730 og henter 1630.

så ikke noe lenger enn 6 timer når du har muligheten til det. Kanskje en fri dag innimellom for at barnet kanskje skal få slapper av en dag hjemme eller gjøre noe annet er også bra for de som har mulighet til det., for barnets skyld også,.

Jeg hadde ikke tenkt noen ting, bare at barnet var heldig som fikk litt kortere dager en vanlig. (perfekt tid du har dem i bhg!) hadde du hatt de over 8 timer i bhg hver dag og jeg visste du hadde fri så hadde det blitt noe annet. Koselig at barna er i bhg også.

Herlig!!!:-)

hilsen bhg ansatt

Er flere som gjør det hos oss. Tenker ikke at barna blir sendt i bhg fordi mor vil ha fritid og slappe av - men at barna blir sendt i barnehagen for å være sosial og være sammen med vennene sine. Selv om mor/far er hjemme trenger barna å sosialisere med andre barn.

Tenker at... ikke noe spes egentlig... synes vel både du og barna dine er heldige som får litt av hvert i løpet av dage. 9:30 - 15 er jo ikke lang dag, så dere har både tid og overskudd til "kos" før og etter kanskje.

Men synes vel ikke det er sånt jeg har noe med å synse så mye om, så derfor tenker jeg ikke på sånt så mye. Jeg forholder meg til foreldrene når de leverer og henter, og hva de gjør i mellomtiden er ikke så interessant.

Annonse

Kjempeflott at ungene kan komme og leke med vennene sine! og ha en "normal" hverdag i barnehagen! De kjeder seg kanskje lett hjemme? og tenkt å så godt for mor å ha fri og gjøre ting som hun vil...og kan ha MASSE energi og overskudd til barna når de kommer hjem fra barnehagen! høres ut som en flott ordning spør du meg...og jeg jobber i barnehage ja...

Vi har en mamma i min bhg som begynnte å studere. Når hun skulle hente jenta si tidligere (etter lunsj)så ble jenta RASENDE!

Hun ville jo spise,sove og leke i barnehagen hun:) Hun protesterte høylytt, (er bare litt over 2 år) og nektet å spise og sove hjemme, var suttrete og sur, så den mammaen gav opp sine planer om kortere dager, hun leser og koser seg og henter en glad å blid jente litt ettr kl 15:) Så...det er ikke altid det lønner seg å være "snill", hehe..

Koselig for oss som jobber i barnehagen å se at barna trives så godt!

Hei!

Flott at du har muligheten til å korte ned dagene til barna dine:) Barn har godt av å være i bhg, men de har også godt av korte dager eller fri innimellom til å finne på andre ting. Har opplevd foreldre som går hjemme og der hvor barna er i bhg hver eneste dag fra 7 -16.30 året igjennom. Det synes jeg ikke noe om. Høres ut som dere har flotte dager.

Bgh.ansatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...