Sunshine26 Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 Fullammer min 4.5 mnd gamle datter. Hun er fortsatt fornøyd med "bare" en pupp til hvert måltid. MEN, om natten skal hun die hver 2. time! Har pågått nå i et par uker med hyppige nattmåltid. Paralellt med dette føler jeg hun er mindre interessert i puppen på formiddagen/dagen frem til 12.30. Er rimelig trøtt etterhvert. Jenta mi er stor, hun veier nærmere 7.5 kg. Gulper mye gjør hun fremdeles, selv om hun raper godt. HAr hun kanskje behov for noe mer enn mm? Kan ikke forstå at det er økeperiode heller, for da ville hun val tatt begge brystene? Det vil hun ikke. Smokken har hun aldri vært begeistret for, bruker den kun under "tvang" og ved soving på dagen. HAr noen tips eller råd? Vil bare nevne at hun i tillegg er flaskenekter....puh!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Prøv å gå over til flaske fra far om natten? (du må ikke være i nærheten) Er det eneste tilbudet, så tar hun det nok! Når flaske er innført - full på henne skikkelig om kvelden - så kanskje du får noen timer ekstra! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Kan være at hun er sulten, men tar for lite om natta til det holder lenge nok. Hun demper den verste sulten fordi hun er trett, og så går det bare noen timer til hun er sulten igjen. Har du begynt med grøt? Eller tenkt på det? Prøv også å amme lenge og ofte før hun legger seg, slik at hun får den tykke, fete morsmelka.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 hei! vil bare si at mellom 3,5 mnd'er og 5 mnd'er er det helt vanlig med flere økedøgn, og det kan ofte virke som at det aldri tar slutt. men det gjør det. det skal egentlig ikke være nødvendig å begynne med grøt eller flaske, men jeg forstår de som gjør det siden det kan være en veldig slitsom periode. her er en veldig god artikkel om nettopp dette: http://www.babyverden.no/templates/article____12123.aspx lykke til videre med ammingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå