Gå til innhold

Halloooooo!!

Antinissen

Anbefalte innlegg

Ser ut til at ris&ros er forbigått på det kraftigste i det siste..

Hvorfor går det ikke an å redigere alder på profilen?? Må man leve med en tåplig spøk for ever og alltid, eller rett og slett slette profilen og stenge kontoen?

Og hvorfor i huleste all verden får man ikke post, til tross for avkryssing i rette boks samt folk som faktisk prøver å sende en private meldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du ikke får redigert profilen din har nok med teknikken vår å gjøre. Den er fire år gammel, men nå har vi fått go på oppdatere den, så det blir nok utrolig mye bedre i november en gang. Det tar faktisk litt tid å få gjort det.

Det med posten kan han med dette å gjøre også. Jeg skal høre med Sindre vår mann på teknisk om det er noen problemer der. Fant nemlig ikke noe feil på profilen din her hos oss nå. Send en mail på [email protected] med det du vil ha endret, så skal jeg endre det for deg i damin her.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fort svar. Jeg får post nå. ;-)

Da er det bare alderen igjen. Men jeg overlever vel å være pensjonist til ut i november en gang.

Det er nemlig ikke så ofte jeg kan se frem til å bli yngre etter hvert som tiden går. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...