Gå til innhold

mye vil ha mer.... BILLIG weekendtur?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

et sted det er billig og reise til, billig og bo, og billig og shoppe?? Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nettopp i Amsterdam på jentetur, og der var det utrolig fint!!! Bra shopping: godt utvalg, men ikke så billig kanskje. Bodde på et kjempebillig hotell. Tror jeg betalte 800 kr for 3 netter i et dobbeltrom m/frokost veldig sentralt. Flybilletten kom vel på ca 2000 kr, men vet det finnes mye billigere billetter dit enn det. Anbefales!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hva er "ikke så billig da"? Hehe. Vi har egentlig ikke råd til og bruke mange mange tusen på en tur, men vi vil bort litt :o)

Skrevet

Klaer og sko koster omtrent som hjemme. Crocs var billig der ;) Lunsj til ca 100 kr, middag 150 kr. Vin og øl var billig.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da er jo prsene omtrent som her da? Jeg må ha det BILLIG!!!!!

Vi skal jo på tur med color fantasy også, så dette er bare en liten utenomtur...hehe :o)

Skrevet

Ja, hvis dere skal shoppe endel og spise mye god mat, så blir det ikke så billig! Får heller handle x antall crocs og drikke desto mer :) Neida..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehehe... rave rundt med en sekk crocs, hørtes bra ut! :)

Skrevet

Budapest er jo fantastisk!!! Der finner du billige rom, og det er vanvittig billig å shoppe. Jeg har fått flybilletter til 800 kroner men da må man nok lete litt:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, vi tenkte på praha, faktisk! :) Hørt det er billig der...

budapest ja... er det fint der? Altså, turistvennlig?

Skrevet

Du kan få billige turer til Budapest og, en kjempefin by. Så vidt jeg husker, 10 år siden- tur med Folkehøyskolen, så var det turistvennlig og. Masse fine bygninger og en nydelig by.

Skrevet

Budapest er kjempefint for turister:-)

Masse spennende å se på og masses shopping:-)

Liker Praha innmari godt også:-)

Skrevet

Vi skal på spa tur til riga, turen kostet bare 2772kr inkl hotel. Bestillte på www.travellink.no

Gjest Sekretøsa
Skrevet

pr.pers? eller for dere 2? Eller?

Skrevet

For begge 2, hotellet er 4 stjerners. Hotel Baltvilla, ligger 15km unna sentrum, men har spa og sånt, tenkte at jeg skulle heller prioritere en avslappende weekend istedenfor å ha ett dobbelt så dyrt hotel midt i sentrum og må betale for spa i tilegg, da tar vi heller buss el taxi til sentrum om nødvendig.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hmm......

åååå, så vanskelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...