Randis Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Har du fått bekreftet at spiren er borte? Tror du kan teste positivt ei god stund etter. Spør etter hcg målinger til legen om du er i tvil. Trist å høre at du har mistet spiren din.
line## Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Det var ingen tvil om at det var over nei, det kom liksom ut en lang klump. Men grunnen til at jeg spurte om positiv test etter SA er at det har nå gått en mnd. og jeg har tatt positiv test, så nå lurer jeg på om jeg er gravid igjen... Tror nemlig at jeg vet at jeg hadde EL rundt 5.juni... Veldig usikker nå! Leste et sted at man kan ha pos. test i ni uker etter en abort, så må nok bare vente tålmodig, noe jeg er dårlig på!!
Randis Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Oi, våger meg på et gratulerer! Håper det stemmer med en ny spire nå. Rart om det ikke skulle være det. Gjelder også med blodprøver om du vil finne ut om det er stigning på hcg-nivået ditt. Gode nyheter det da. Gratulerer sånn forsiktig her.
lillan80 Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 jeg testa negativt 14 dager etter MA, men det er nok individuelt. Blir spennende nå da, å se om mensen kommer... Håper det har klaffet allerede! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 jeg har tatt en frivillig abort for ei god stund siden å da sa legen at det var vanlig å få positiv graviditetstest opp til 3 uker etter,men ikke mere enn det. kansje lurt om du går til legen din å spør,kan jo hende du er gravid igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå