hobbine Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 hallo... noen som har noen gode tips åssn man får økt sædkvalitet? vitaminer o.l. ?? tips og råd tas med stor takk:)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Min mann fikk anbefalt å ta Zink og Selen for dette. Ellers hevdet akupunktøren at behandling hos dem kan hjelpe, men han må gå i minst 10 uker før effekten kommer. lykke til
hååååper82 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 min mann har fått anbefalt sink selen omega 3 samt akupunktur. samtidig som han går på pergo som er forordnet av purvis:) Håper på resultater av dette da ny prøve skal leveres 17 juli:)
hirse 76 Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Min mann har også nedatt sædkvalitet men vi var så heldige å få verdens mest fantastiske jentebaby i januar vha ICSI Har lite lyst til å gå gjennom dette igjen dersom jeg ikke trenger, synes all medisineringen var en påkjenning. Må man ha hevnisning til dr purvis? Er det noen som har positive erfaringer med han? Kjenner ikke så mye til dette
hååååper82 Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 trenger ingen henvisning til purvis. Han er privet og en konsultasjon koster ca 600 kr. Han er dn eneste andrologen i Norge. Han er også en mann so ikke legger noe imellom når han prater med pas. Ift det offentlige og Purvis opplever iallfall vi at de vektlegger svært forkjellige ting i undersøkelsen av mannen min.
hirse 76 Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Har du kontaktinformasjon og vet du om han eventuelt har lang ventetid? Spennende også å vite om han virkelig kan gjøre noe. Er så lei av at vi damer skal undersøkes opp og ned, men hos mennene slår de bare fast at kvaliteten er dårlig!!! - uten å kunne gjøre noe videre. Deretter er de vi damer som må ta støyten med all salgs medisin. Misforstå meg rett - går gjerne gjennom dette for at verdens beste mann og jeg skal få barn sammen, men rart at ikke forskningen er kommet lenger enn dette!!! Min mann har få svømmere, skulle tro man kunne få noe for å produsere fler... Vi damer kan jo stimuleres til alt mulig
tubaluba Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Hei. Min mann gikk på pergotime og HCG (pregnyl) i 14 dager før jeg hadde uttak, og det er den beste prøven han har hatt!! Dette er hos Hausken. Ha en fin kveld videre.. mvh
hååååper82 Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 skjønner hva du mener:) Gå inn på andrologisksenter.no der finner du info om klinikken. Vi fikk time innen en mnd.
hirse 76 Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Supert - da får vi planlegge en tur til tigerstaden
Kråkebolla :) Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 detet skal jaggu vi prøve også.. mannen min bruker purvis men har ikek fått noe medisiner... tusen takk for godt tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå