Gå til innhold

Reklamasjontid...

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er reklamasjon tid i Norge?? eller i sverige? vet noen det?? Kjøpte en vogn i Sverige for snart 2 år siden..demperen er ødelagt og har vært på babyproffsen og ingen av de kan hjelpe meg...det er for langt for oss å reise til den butikken vi kjøpte vogna i.Vi kjøpte vogna mens vi var på ferie i Norrköping.den ene butikken sier det er 3 års reklamasjonsrett men ingen kan hjelpe meg...hva kan jeg gjøre? trenger råd...takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138043366-reklamasjontid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Norge er det 2 års garanti ( mot kvittering seff.) Og så skal du gå til butikken der varen er kjøpt. Men det fins andre butikker som kan hjelpe deg, men noen av disse tar seg betalt for jobben om varen ikke er kjøpt der.

I Sverige er jeg litt usikker på....beklager...

Hva om du tar kontakt med leverandøren?

lykke til...

Jeg ringte Emmmaljunga AS. Dem sa at jeg må ta med vogna dit jeg kjøpte den...som sagt det er altfor langt for oss siden vi kjøpte vogna mens vi var på ferie...en annen butikk kan bestille og selge delene til meg og det er nærmeste butikk så jeg tror valget er enkelt...synda da for jeg har jo krav og ikke kan komme meg dit.Men takk for svar.får reise dit snart siden produsenten har ferie snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...