Gå til innhold

Til du som syntes at navnet Flode var styggt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg faktisk slik at en av mine sønner heter for akkurat det, og da synes jeg det er respektløs å fortelle meg hva som er styggt etter at barnet er døpt og fått sitt navn! Det sårer.

Skrevet

Du synger: "Puss, puss så får du en suss..." hver kveld da skjønner jeg... *ler*

Skrevet

flode? er ikke det han på barne TV. han bamsen til Trond Viggo?

koselig fyr han da, med egen tannpussesang.

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hvem du snakker til, men jeg håper at du har forveksla r og l i overskrifta di. Hvis ikke kan sønnen din vente seg ca 20 år med intens mobbing.

Skrevet

syns det høres ut som om du ikke kan si r jeg da..At det egentlig er Frode du skal si-så blir det bare Flode..Akkurat som de på kinarestauranten her..hehe

Skrevet

Forventa hva? Hva er dette for noe da!! puss puss osv byttet r med l? Og antyde at min gutt fortjener å bli mobbet pga navnet er ikkke akkurat så veldig snillt da!

Skrevet

hehe...men flode er jo ikke et navn;)

Flode er jo bamsen til Trond viggo..

Søstra mi sa alltid Flode Kommode til han.. HOHO

Skrevet

skjønner dette er et av mange tulleinnlegg fra samme person, du er avslørt igjen på måten du skriver, det ender alltid med at du skriver: "hva er dette for noe da!!" hehe...

Skrevet

Flode? ? ? Seriøst? Jeg ler så jeg tisser på meg her! Heldigvis har ikke navnet noe med dåpen å gjøre, så du kan endre navnet hans når som helst. Gjør det!

Jeg skjønner av måten du skriver på at du er trønder eller fra nord-møre, men tror ikke navnet klinger bra i midt-Norge heller...

Skrevet

Høres ut som en som skal uttale navnet Frode, men ikke klarer å si "r"...

HAHA, dette er og blir ett tulleinnlegg, over og ut!

Skrevet

Du er morsom. Tviler på at du får lov til å kalle ungen din Flode. Det finnes faktisk lover for hva man kan kalle ungene sine her til lands. Du kan ikke kalle dem badekar, trerot, bokhylle... ikke Adolf eller Vidkun heller foresten. Navnet må ikke være til en vesentlig ulempe senere i livet. Så det du sier er BULLSHIT!!!

Skrevet

Skjønner at det muligens er et tulleinnlegg, men alt i allt syntes jeg Flode er et veldig søtt navn. Liker foresten Vidqun også. Litt synn vi lar noen belaste et navn for alltid. Det vil alltid være noen der ute som ikke liker ditt navnvalg. For meg er absolutt lavskala Lysander, minner meg om noe ari b kunne ha funnet på å kalle sønnen sin...

Skrevet

Hi, hi! "Hva er dette for noe da?" "Flode med det store hodet".

Skrevet

Jeg syntes adolf er et fint navn:) og hadde veldig lyst til å kalle sønnene min det. Men etter 2 verdenskrig er det ikke lov lenger.

Skrevet

FLODE????

Oh my god, da må du skynte deg til folkeregistret å bytte til Frode kjappt.

Skrevet

Betyr det at Vidquen, Flode, Adolf og Henry er lite populære navn i Norge da?

Skrevet

Er Flode et navn? Eneste jeg kommer på er han bamsen som skal puse tenna puss puss så får du en nuss :)

Flode flodhest likssom..

Frode derimot er et greit navn :)

Skrevet

Stakkars unge sier jeg.Tror de fleste som er født på 70-tallet forbinder det med tannpuss.Foreldre som gir barna sære navn,ber om at de blir mobbeofre.Vet om noen som kalte ungen sin tørris!går det an??

Skrevet

Det er vel ikke noe forbud mot å kalle Adolf, er det vel? Det er da 200 i Norge som heter det, og en god del av dem er født etter 2. verdenskrig.

Skrevet

enig med dei andre "puss puss så får du en suss"

Skrevet

Tror vel egentlig ikke helt på at du har en sønn som heter det. Var inne på SSB og her er det som kom opp

Resultat av navnesøk

Du søkte på mannsnavnet: Flode

Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Flode som første fornavn

Men det er jo lov å prøve seg :)

Skrevet

Du synes det er kjekt å få andre til å reagere på innlegget ditt, siden du selv er anonym så tar jeg deg ikke på alvor, eller er du flau over navnet selv siden du ikke signerer med nick? Flode uansett var ett utroligt styggt navn. . .

Skrevet

Har ei nabojente som heter Tarina.... Blir litt samme opplegget, høres ut som ho ikke kan si K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...