Gå til innhold

og jeg etterlyser uke 25 jentene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heng dere på her da så vi kan følge hverandre opp :) jeg setter inn i morgen hva med dere ? klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter hjemme og venter på at klokka skal tikke seg frem til halv 3 så jeg kan ringe og høre om egga mine er befrukta. I så fall blir det innsetting på meg også i morra :D Så nå håper jeg virkelig svømmerne til mannen min har gjort jobben sin.

Du skal vel ha innsetting i dag? Gi en liten rapport om hvordan det gikk, da!

Lykke til :D

Skrevet

Jeg er også en uke 25-jente. Kan kanskje få snike meg inn her selv om jeg ikke har vært så aktiv. Hadde uttak på fredag og innsett på mandag. Dette er kanskje den store dagen. På klinikken sa de at egget fester seg 140-150 timer etter uttak. nå er det ca 145 timer siden... Kjenner noe aktivitet nedi der og håper det er eggene som borrer seg fast! Lykke til til dere som skal sette inn i dag eller morra - og til dere som ruger allerede!

Skrevet

Jeg satte inn ett fryseegg tirsdag. Og har takket være cyclogest m.m. masse symptomer allerede ;-)

Hyggelig å følge hverandre. Håper det ender med masse positive tester.

Skrevet

Ut fra mine 6 egg, ble 2 befruktet, 1 4-delt ble satt tilbake da det andre stoppet og utvikle seg.

Jeg har fått hcg-tilskudd og progrestan, antistoffer intravenøst og 10mg prednison hver dag, så nå er resten opp til naturen, og jeg håper det endelig er vår tur!

Vi snakkes:o)

Skrevet

Hei, hei..

Jeg fikk satt inn et fryse egg mandag. Er forferdelig oppblåst i magen, det er det eneste.. Tar crione, men merker ikke noe av den egentlig så jeg vet ikke hva jeg skal tenke... Får bare vente å se...

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

jeg skal sette inn ett fryseegg imorra :)))

Skrevet

dette blir spennende, jeg kjenner nye rart i magen, men hun på klinikken sa det hadde lite med om man var gravid eller ikke da,,,,,men noe må det vel ha og si :) hvordan går det med dere andre nå da????? hvor hører dere til????

Skrevet

Har ikke vært så aktive på den side:-). I dag fikk de satt inn tilbake 2 embryoer. en 2delt og 3delt. Gleder meg til 2.juli.

Skrevet

har satt inn ett 8delt fryseegg idag :))) blir spennende 4 juli :)))

Skrevet

oi, åttedelt er jo veldig bra:) er så spent på om det er mange av oss med positiv test:) jeg tester ca 2 juli:)

Skrevet

Hei!

Jeg satte inn to fryse egg den 19. Så nå ruger jeg for harde livet!

Skal teste 1. juli!

Skrevet

Ja da tror jeg at jeg hører til her jeg også. Fikk satt inn 2 fryseegg på torsdag 19. juni. Tester 2. juli..XXXXX

Skrevet

Hei:)

Hører nok til her jeg også. Satte inn to egg torsdag 19. Andre forsøk. Vi håper og venter i spenning. Tester 3 juli.........

Klem

Skrevet

Hei jenter:-)

I dag er jeg på RD 3, hvis første er dagen etter innsetting...

I natt våknet jeg av sterke smerter i livmoren, jeg lå å krøka meg. Trodde først det var fordi jeg måtte tisse og blæra skviste på livmoren, men jeg fikk bare skvist ut et par dråper.. Jeg fikk sove igjen, så det må ha gått litt over... Leste litt over her at egget fester seg etter ca 140- 150 timer, det var det hos meg i natt... Selvfølgelig håper jeg, men likevel... Jeg får hcg tilskudd, så det er jo klart at jeg har mange symptomer:-/ Videre så har jeg hatt vondt i korsryggen i hele dag, det har og vært et godt tegn hos meg (har tidligere testet pos)

Hva med dere jenter - hva merker dere??

Fortsatt go'ruging!

Skrevet

Vil jo så gjerne merke noe, men synes det har vært lite å kjenne etter. Litt stikking nederst i magen når jeg har lagt med om kvelden.

Rugedag 6 i dag og magen er som en ballong. Og jeg kjenner halsbrannen kommer. Som den gjorde omtrent på denne tiden i forrige forsøk. Rugetiden er forferdelig - og langt.

Hvordan går det med resten av dere?

Skrevet

jeg hadde mye stikkinger og kramper de to første dagene, men nå har jeg bare litt innimellom, og halsbrann har jeg ofte , er det et godt tegn? har litt vondt i korsryggen, og ista når jeg sto opp stakk det til i lysken så jeg skrek:) he he. vet ikke om dette har noe og si eller om det bare er bivirkninger, men håper jo da:)

Skrevet

ja ogsp sover jeg veldig dårlig om natta og våkner veldig tidlig,,,er det vanlig?

Skrevet

idag våkna jeg opp skikkelig støl i korsryggen....rugedag 4...

Skrevet

Det er ikke godt å si hva som som er gode tegn eller ikke. Det er vel noe av det som gjør denne ventetiden så forferdelig.

For min del så var halsbrann noe jeg hadde før pos test sist gang. Ellers aldri.

Stikkinger kan være bra, men kan sikkert også være bivirkninger. Det er vel bare å vente og håpe.

Skrevet

Dere gjør meg bekymret... jeg kjenner ingenting i det hele tatt. Er på RD 5 i dag. Regner med det er for tidlig å kjenne noe som helst, tar jeg feil?

Skrevet

Kan jo nesten bli sprø av denne ruginga og ventinga. Jeg er på rugedag 8 og begynte for alvor å kjenne noe for et par dager siden, så det er ikke sikkert det er så uvanlig. Men nå.... Vondt nederst i magen, sterkere enn mensmurring, og annerledes Er det er bra tegn?

Puppene er ikke særlig ømme. Det bekymrer meg litt. Satte inn to egg, et 8 detl og et 9 delt. Vokste seg store og fine fra uttak på fredag 13. til innsetting mandag 16. Håper det er positivt at det var et døgn ekstra.

Skrevet

Tror at hvis man leser litt rundt omkring vil man se at noen har testet positivt uten å kjenne noe særlig.

Og så er det jo ikke lett å skille mellom "ekte" tegn og bivirkninger av medisiner.

Det tar vel litt tid før man kjenner noe også. Dette er ikke lett. Det gjelder på en måte å bare holde ut til testdato.

Krysser fingrene for at vi alle tester positivt snart.

Skrevet

ja man blir jo sprø av dette:) jeg tror man har lik kjangs til og få positiv test uansett om man føler noe eller ikke så tidlig jeg så ingen bør bekymre seg her :) gleder og gruer meg til vi skal teste,,,, håper vi setter ny ab gravid rekord jenter :) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...