Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Det skal jeg mest sannsynlig, og jeg håper at vi er flere selv om det er midt på sommeren:)) Er nettopp kommet hjem fra Alicante hvor vi har vært på forsamtale. Skal starte opp med Progynova 29.juni. Klinikken håpte donor ville være klar til uttak i uke 29. Blir innsetting dag 3 eller dag 5 alt etter hvordan eggene utvikler seg. ENDELIG er jeg igang igjen!!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Vil bare ønske deg lykke til! Denne gangen sitter den vettu...
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Har fått tid til nytt forsøk i uke 37. Men får jo se litt om når mens kommer og om det er mulig å skvise seg inn hvis det passer seg slik Ellers blir det vel å starte medisiner for å få mens slik at det passer med uttak i uke 37 Så stresser ikke Det ordner seg
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Godt og høre:) Da kan du nyte en hormonfri sommer før du gyver løs til høsten. Ikke dumt det:o)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Drar til Frankrike å søndag og da er det vel bare å kose seg med vin
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 *misunnelig....vil også til Frankrike....* Kos deg masse:O) God tur!!
Tellefanten Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Hei igjen Frøya. Skal ha innsett av frys i slutten av uke 27. Dette blir spennende.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Jeg skal i alle fall være her å heie på deg vennen ! Er din tur nå ! Klemmer )
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Tellefanten; dette blir kjempespennende:O) Gleder meg til og følge deg. Vilsågjerne; så snill du er:O) Det er forresten VÅR tur nå!! Om ikke lenge skal du få se et stort blått kryss, og en test som lyyyyyyyser GRAVID!!! Klem:O)
Raspberry Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 Hei Frøya. Vil bare ønske deg lykke til. Dere står jammen på!! Jeg begynner å spraye på andre forsøk 26.juli, så forsøket blir vel uke 33-34. Er desverre ganske negativt innstilt denne gangen. Føler at det er bortkasta tid, følelser og penger. Men,men.. Kan jo klaffe for det. Noen tips for å holde motet oppe? Jeg beundrer deg veldig for å ikke gi opp Klem:-)
MK73 Skrevet 29. juni 2008 #12 Skrevet 29. juni 2008 Heia, Frøya!! Lykke til - denne gangen blir det din tur! Klem fra meg
Tellefanten Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Mitt forsøk ble avbrutt, så da må jeg vente en syklus. Skulle hatt frys i naturlig syklus, men selfølgelig måtte den tulle med meg denne måneden. Dessuten er det en stor fertilitets konferanse i Barcelona denne helgen og neste uke og alle legen fra St. Olavs skal dit. Så da må vi nok bare vente og nyte ferien. Klem ) God sommer.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Så kjipt da, Tellefanten, men er jo ganske så typisk at den skulle tulle med deg akkurat når det passet dårligst:(( Du får nyte ferien så godt som du kan, og gå på igjen med friskt mot når sommeren er over. MK73; tusen takk:)) Raspberry; tusen takk!! Du må ikke gi opp! En dag er det din tur, og det kan like godt være under neste forsøk at gullegget dukker opp. Har ingen tips til deg annet enn at du må bare bestemme deg for og tenke positivt, og overbevise deg selv om at dette SKAL gå bra:) Lykke til, da!! God sommer, jenter! Stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå