sniljente2 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 hei å dere.jeg leser at de fleste har begynt pergo fra dag fem av mens.men jeg fikk beskjed om at jeg skulle ha en dobbelkur fra første dag av mens.har noen av dere erfaring om dette,om det fungerte og om el kom før eller senere.finner ike spørsmåls tegnet her...håper noen kan svare for nå er jeg usikker.det gyn sa at dette var nytt og at hun hadde hatt flere positive responser av dette.klem til alle.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Å? Interessant.. Det høres jo i grunn logisk ut da, folikkelmodningen som skal bli eggcellen starter noen dager før mensen.Så det kan være bra at pergoen får stimulert flere folikkler, slik at det kan stimulere til at flere egg blir modnet? Kan du ikke ringe å dobbeltsjekke da, så slipper du å tenke på det?
sniljente2 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 hei på deg.takk for at du svarte.min gyn jobber til vanelig på ullevol sykehus og hun mente akkurat det du sa også.at nå har de funnet ut at dette vil øke kjansene på å få en spire eller to.har du barn og hvor lenge har du evt prøvd å få barn.vi er gjevn gamle også du og jeg.klem.
drømme mamma Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 hei på deg .beklagerat jeg ikke har svar deg tidligere.jeg har to barn.gutten prøvde jeg i to år og datteren min i ett kvarter.hehe.det var uten pergo.barna er nå ni og ti år og nå er jeg en avsliterne jeg også.jeg kan teste meg om under en uke og jeg er kjempe spent asså.hadde vært gøy å bli bedre kjent men deg.delt følelser og meninger .hvis du vil finne meg her så er det drømme mamma...stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå