Gå til innhold

er faren over ved 15 uker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde planer om å holde dette svangerskapet hemlig til jeg var ferdig med de berømte 12 ukene. Men allerede i uke 8 hadde jeg skikkelig kul, så her har alle visst det en god stund nå.

Risikoen for abort blir mindre, mye mindre etter 12 uker. Men, man skal også være realistisk å vite det at kvinner og kan miste barnet mye senere enn dette. Tror ikke det er sunt å gå rundt å tro at alt automatisk går bra fordi man har passert 12 uker. Som regel går alt fint, men det er alltid en risiko. :)

Annonse

Vi bor i Norge, så sjansen for at alt går bra med både mor og barn er super høy!!! Vi er heldige som bor i det landet vi bor. La oss si vi hadde bodd langt nede i Afrika, da hadde vi virkelig hatt grunn til å bekymre oss!

Mente ikke å skremme deg, men greit å bare være klar over at noen ytterst få mister etter uke 12 også. Er man klar over dette, er man kanskje litt bedre rustet til å takle dersom noe mot all formodning skulle skje.

Men det er ikke noe du må rundt og bekymre deg for, for det går jo som regel veldig bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...