Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 6.dag på rad jeg har sovet meg gjennom dagen. Klarer knapt å stå på bena, er svimmel og utmattet. Har vanlig matlyst, ikke hodepine, fint blodtrykk, ikke svangerskaps forgiftning, bebisen sparker og spreller.... er 24+3. Er ikke blitt oppringt fra legekontoret ang. prøvene som ble tatt på mandag, så da er nok de fine. Da gjenstår bare en prøve som ikke er klar før i neste uke, stoffskifte.... Håper så inderlig ikke det er stoffskifte det er noe galt med, men hva kan det ellers være. Begynner å kjenne depresjonen komme snikende... Dette går ut over så mange andre en bare meg... før første gang er mannen min alene om å "holde" huset og ungene i gang og det går ikke så bra.... Og jeg er bare likegyldig, det får gå som det går. Huff... dette er skremmende.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Det kan jo minne litt om ME symptomer, men håper da inderlig ikke du får det. Er noen som utvikler det under svangerskap/fødsel. Få legen til å gi deg en grundig sjekk. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå