Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror jeg er overstimulert..... har vært det før og ble da innlagt(3 dager + 10 dager etterpå måtte jeg ta blodfortynnende sprøyter daglig), men da var det mye vondere (spydde og hadde uholdbare smerter).

Det er en uke siden eggløsningssprøyta idag så jeg håper jo at det bare kan være en "topp", men har vært vond hele uka.

Problemet er at jeg reiser på ferie imorgen tidlig (kommer hjem til mandag) ....., men bør jeg vente med å reise og få meg undersøkt imorgen? eller kan det vente til mandag tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du tror du er overstimulert vil jeg råde deg til ikke å reise på ferie! Beklager så mye, men dette må du sjekke og få klarert med lege. Kan jo være skumle greier.

Søsteren min ble overstimuler og ble liggende på sykehus i noen dager. Nå må kanskje ikke du det... men ikke risiker at det skal skje noe med deg. Reis til sykehuset/klinikken i morgen tidlig.. du må sjekke dette først! (mener jeg da... men er kanskje hysterisk,... men mener fremdeles du ska sjekke dette FØR ferien)

bare redd for deg...

Skrevet

Jeg hadde nok ikke reist på ferie før jeg hadde fått det sjekket opp med legen...

Skrevet

Huff, ja. Signerer de andre to her. Kom deg til legen før du evt drar på ferie!

Og det er kanskje ikke så lett å nyte ferien hvis du har vondt og er bekymra for om du er overstimulert...

Lykke til!

Skrevet

Den gangen jeg var overstimulert og sykehusinnlagt fikk jeg ikke gå stort lenger tur enn fra sykehussenga til toalettet. Fikk også blodfortynnende og annen behandling, bla tapping av ascites.

Ferietur under slike omstendigheter er ikke å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...