Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 om noen vet om man kan ha to eggløsninger i en syklus?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Vet ikke om to ganger... Men jeg vet at en skikkelig orgasme kan sette i gang en eggeløsning. Om man da har "brukt opp" mnd egg - vet jeg ikke. Jeg ble en gang gravid 3 dager etter mensens førstedag på den måten, og da fikk jeg det forklart slik av legen. Som jeg sa til legen at det var jo en skikkelig sikker periode, dagen etter at jeg var ferdig med mensen. Da forklarte han det, at en virkelig stor orgasme kunne skape en egen eggløsning...(slik som hos kattene, tilføyde han..(?)) og at par som ikke hadde blitt gravide etter å prøvd en lang stund, ofte fikk beskjed om å ta ett par ukers opphold, og så gi damen en skikkelig orgasme. Husker jeg satt og rødmet fra øre til øre, og hadde lyst å grave meg ned.. Men om du bruker opp eggene dine den mnd da, vet jeg ikke. Har du problemer med å finne el. så lett deg ned over i listene her - det står mange tråder om temaet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå