Mini My Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei Du spådde meg høsten 06 ang graviditet, då spådde du rett månde i allefall. Litt usikker på om du spådde rett kjønn. Husker ikkje helt. Ble gravid i oktober 06 med en liten prinsesse. Nå lurer jeg på om du får opp noe om når neste graviditet blir og kjønn? Venter tanta om noen dager og har følt meg rimele uggen i ca en uke nå. Har 2 SA bak meg, en sommaren 06 å en april 08. Går det bra neste gang? På forhånd takker for svar!
nattinatt Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hallo Det virker når eg ser på deg som at du blir lett gravid,og det skulle ikkje forundre meg om du er det no.Og då er det ein liten gut eg får opp på deg.Ja,det virker som at det vil gå bra denne gangen,men det er to ting som kjem opp i hodet på meg her no,og det er at du skal ta b vit,og så skal du ta det med ro når du blir gravid.Du er så aktiv sjel ser det ut for meg når eg ser på deg.Masse lykke til!!
Mini My Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Takker. Du har ganske rett i det du sier. Har hatt lett for å bli gravid ja. Begge SA på første forsøk, kansje ikkje helt planlagde. Å lille jenta ble eg gravid med andre måneden. Vi er ganske aktive å sosiale både meg å mannen min. Har hatt mine 2 første arbeidsdage på jobb etter endt permisjon. Så ganske travelt med en jente som ennå ikkje har pasert 11 mnd som har begynt å gå + jobb. Så håper at det ikkje går alt for lang tid.Begynte å ta vit når jeg fant ut at jeg var gravid sist gang. Så håper på det beste. Et lite spørsmål til, klarer jeg å slutte å røyke? Har alltid følt selv at jeg bare får jenter viss jeg fikk barn. Så håper du har rett, at det blir en gut neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå