Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har mottatt brev om at søknaden er under behandling. Er det noen som vet hvor lang tid før man får svar på søknaden, og evt prossedyrer før søknaden godkjennes? Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg tror vi fikk svar etter ca 1,5 mnd kommer litt ann på tror jeg.

Vi sendte i hvertfall søknad november og var inne til forsamtalen i februar.

Er det mye vente tid så tar det nok lenger men de har skrevet litt rundt det på rikshospitalet.no og seksjon assistert befruktning:)

Skrevet

Vi skal til samtale i neste uke. Etter det jeg har lest i et annet forum, kan vi ikke regne med noen forsøk før i sep/okt.

Lykke til!

Skrevet

er bare å smøre seg med tolmodighet.. men det er verdt å vente på... hvis testen blir positiv så er all tid verdt å vente for å få et nurk... lykke til.. :)

Skrevet

har som mål at det skal ha skjedd noe innen jul jeg, og da er vel det fortsatt oppnålig. Har satt god tidsfrist da jeg selv jobber i helsevesenet og vet at ting tar tid:)

Skrevet

Hååper også veldig at ventetiden ikke skal bli for lang. Dere er heldige som har fått svar på at søknaden er under behandlig i alle fall. Vi fikk vår søknad sendt inn i dag og jeg er redd det ikke er svar å vente for oss i det hele tatt nå før etter sommeren og da tikker tiden fort. Når sendte der inne deres søknad?

Masse lykke til!!!

Skrevet

Sendte inn søknad i midten av mai.

Masse lykke til til dere også:):)

Skrevet

Vi var i systemet fra før, men pga personlige grunner måtte vi vente med forsøket. Vi sendte brev den 20 mai og skal til samtale neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...