Gulp Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Vi har etpar navn på blokka, men vil gjerne ha noen siste forslag før det braker løs....terminen nærmer seg!
prebs Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Synne! Ellers synes jeg disse passer bra: Ingvild Ingeborg Kristin Ellinor Ellisiv Ragnhild Anna Astrid Mari
Gulp Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Takk for svar, prebs:) Jepp, Synne er et alternativ, som du sikkert vet. Ingvild liker jeg også, men pappaen er ikke helt med på den. Har etterhvert fått ham til å like Ingrid litt, da. Mari er nyyydelig, men etternavnet begynner på A, så da kommer det vel til å høres ut som Maria...? Flere?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Både Ingrid og Synne passer veldig godt. Syns også disse passer: Margrete Matilde Lisa Cecilia Johanne Jenny Sofie Marte Silja Sanna Lotte Noen du liker?
Gulp Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Liker både Matilde, Jenny, Sanna og Lotte (særlig Lotte), men dessverre er ikke pappaen så enkel å ha med å gjøre bestandig:)
Vannmann35 Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Hva med: Erlend og Lise Erlend og Martine Erlend og Marie Erlend og Siri Erlend og Vilde Erlend og Tilde Erlend og åsne
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Noen forslag: Lise Olava Mia Maren Astrid Oline Marit Sigrid Selma Frida Kjersti Siril Solveig Marita Ingrid Kristin Vårin Vilde Synne Noen som falt i smak?
Gulp Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2008 Veldig mange fine navn her, ja:) Takk for alle forslag. Ingrid har lenge vært mitt favorittnavn (delt med Synne), og både Signe, Solveig og Frida har stått på lista på et eller annet tidspunkt. Vi har vinglet veldig:) Tar gjerne imot flere forslag.
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Erlend og Rakel Erlend og Sanna Erlend og Elina Erlend og Mina
sonne Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Amalie Andrine Emilie Emeline Ellinora Elida Elise Eline Ella Fride Hannah Helene Ingrid Karoline Kristine Karine Live Lisa Marne Malin Martine Mathilde Mia Marie Nora Pia Rikke Sofie Stine Vilde
furia Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Hun skal hete: Andrea!! Erlend og Andrea, det høres kjempfint ut spør du meg ;o)
Gulp Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. juni 2008 Hehe:-) Andrea er et nydelig navn, helt enig, men etternavnet begynner med An---, så da blir det litt dumt... eller?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #17 Skrevet 20. juni 2008 Hm... Kan være disse navnene er tatt fra før: Erlend og Laura Erlend og Kaisa Erlend og Luna Erlend og Irmelin/Ingelin Erlend og Agathe Erlend og Jenny Erlend og Telma Erlend og Alma Lykke til da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå