Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Noen som vet om jeg får plass til en easy walker sky i bagasjerommet - ved siden at et ganske stort hundebur? Ny type passat stasjonsvogn, så det er god plass. Akkurat solgt s3`en, fordi det ikke ble plass. Så, jeg kan liksom ikke bestille meg en easy walker før jeg vet om det kan gå! :-)
eple3 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Passaten er vel kjent for å være en av de mest romslige stasjonsvognene, er de ikke? Så tror nok at det går bra - spørs jo hvor stort bur du har. Vi prøvekjørte en Ford docus stasjonsvogn (06 modell), og med vårt ganske store bur (ikke bil-bur) fikk jeg vognunderstellet inn bak, men måtte sette den på høykant. Men med kjøp av nytt bilbur som skrår noe for bildøra, og er et par cm smalere enn det vi har gikk det greit å legge vogna ned, samt å legge bagen oppå. (Vi har en fuglehund, så mellomstor hund som har romslig bur). Du kan jo evt ta mål på bredden på bur og vogn, og sjekke hvordan dette er ift bredden på bagasjerommet i bilen?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Takk for svar! Ja, den er veldig romslig, så vi har fått plass til utrolig mye rart der... Hehe. Vi har leonberger, han er valp, og langt fra fullvokst. Men bilburet er tilpasset bil, og holder en god stund fremover. Også tenker jeg at vogna må settes på høykant ja, og da tar den vel ikke all verdens plass? Vi trenger ikke bag... I alle fall ikke før vi evnt skal ha flere barn! Og når hunden er fullvokst, så tror jeg vi har ny bil. Men det er liksom en stund frem dit, og det må løses på et vis... Tror jeg bare satser på å få plass til en EW... :-) Den er vel god å trille også! OG å sitte i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå