Erianna Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei, Vi vurderer å kjøpe tøybleie, det er så mange å velge mellom. Jeg vurderer Bumgenius onesize lommebleie. Har dere noe erferinger med disse? eller anbefaller dere en annen type. mvh
Solskinnsjenta Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har ikke erfaring med bumgenius-bleiene, men bruker lommebleier på ungene (fuzzi bunz). Er veldig fornøyd med dem Det jeg vil anbefale er å kjøpe noen få av forskjellige typer bleier. Så ser du hvilke som fungerer for barnet ditt. De som ikke fungerer selger du videre Kjøp gjerne brukt først, da får du bleier som er ferdig 'inngått' (og som dermed suger bedre), og et bedre inntrykk av hvordan de fungerer. Utgiftene blir heller ikke så store
Førstegangsmamma82 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Kjekt å kunne kjøpe brukt først! Men hvor? Er det noen spesielle steder man får kjøpt bruktbleier? Har ikke sett det på finn.no, i hvertfall...
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Mange på finn som selger, men tettinntil har kjøp og salg av tøybleier på tøybleieforumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå