Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har nettopp lest inne på et annet forum at ei ikke får forsøk før i oktober pga kø. Flere som har opplevd det? Jeg er utålmodig!
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 En ting til jeg lurer på. Er det noen som nettopp har vært i samtale på Riksen og fått vite sånn ca oppstart?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Det kommer vel sikkert litt an på hvilken behandling dere skal ha. AIH er det jo ikke så lang ventetid på. Jeg snakket med Riksen i slutten av mai og fikk nytt IVF-forsøk i uke 37 pga at de hadde fullt etter ferien. Det må jo også passe med syklus vettu Dumme greier hihi Tålmodighet er en dyd
mamamia Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Mener du da at ivf og icis har lenger ventetid enn annet? Jeg ba nettopp legen min om å sende søknaden vår til riksen i stedetfor porsgrunn. Er det stor forskjell på ventetiden? Lengst på Riksen? Det sto inne på riksen sine nettsider at det var 8-12 uker...stemmer ikke det da kanskje? Oxo utolmodig og nervøs som bare det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå