Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Jeg og sambo skal bort på lørdag. Reiser på ettermiddagen i 5 tida, å blir borte ca ett døgn. Mini er 8 uker gammel (blir 9 på søndagen) Jeg har pumpet meg slik at jeg har 4 poser med ca 130 ml melk i fryseren. Har også kjøpt inn 2 mme bokser(totalt 400ml) som skal fordeles på ca 3 måltider. Tenker på å legge igjen ca 8 måltider, er det nok på et døgn det? ammer selvsagt rett før vi drar
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Det er alltid vanskelig å vite hvor mye barnet egentlig spiser når man ammer, for det er jo ikke alltid man klarer å pumpe ut like mye som barnet drikker og det kan også skje at barnet synes flaske er enklere enn pupp og dermed ender opp med å spiser mer... så om jeg var det ville jeg kjøpt inn et par ekstra bokser mme, sånn for sikkerhets skyld. Kjedelig for den som skal passe om det er tomt for mat grytidlig på søndags morgen eller noe :-D Men ellers er jo hovedregelen noe sånt som 15% av kroppsvekten i døgnet, så du kan selv regne ut hvor mye som burde være nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå