ElleL Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Var på kontroll hos Heidi Høgdahl igjen i dag og litt overraskende skal jeg til Nordica for uttak allerede fredag morgen så EL-sprøyten settes i kveld. Denne gangen ble det oppdaget flere folikler enn forrige gang og det har jeg faktisk merket på aktiviteten. Håper på flere egg av fenomenal kvalitet som deler seg fint og som kan fryses:-) Det eneste som er superirriterende at Nordica insisterer på så vannvittig tidlige timer til uttak. Flyet går 6:15 - huff og huff.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 ååå,så spennende:) håper du lykkes:) masse lykkeønskinger fra meg:) skal du ha ivf ?
Chaiemae Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Lykke til ElleL. Jeg heier på deg og eggene dine vet du. Gi Lindenberg et spark bak fra meg siden han ikke klarer å gjøre meg gravid.
Lacey*har fått erta Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 God tur og lykke til! Tenk positivt når du står opp så gytidlig! Det er for en supergod sak!! )
forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Masse lykke til! Fredag er en av årets lengste dager, og forhåpentligvis følger solen deg på veien:)
Tjorven1 Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Å... så bra! Håper du får tatt du mange flotte egg, og at de deler seg perfekt! Spennende! Mange varme lykke ønskninger til deg og eggene dine, nå er det for pokker din tur!
solsikke73 Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Hei Håper at det gikk / går bra denne gangen Skal krysse fingerene i dagene som kommer... Ha en fin helg
kaje Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 LYKKE TIL ......jeg skal virkelig krysse fingrene for deg. klem fra kaje
Tjorven1 Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 Hvordan har det gått? Sitter spendt på sidelinjen her og heier på deg og eggene dine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå