pablo Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Fy søren, så tilfeldigvis den idag. I rosa....Syns den var stilig jeg. Ikke dyr heller. Noen som vet noe om den om den er god eller? Har jo hele tiden tenkt emmaljunga cerox eller city cross. Men nå må jeg høre med dere...er jo en dyrere vogn emmaljunga altså....
pablo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=926&kategori=15&subkategori=70
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Tror ikke jeg ville valgt den som sportsvogn, syns den virker mer som en trille...men spørs jo til hva slags bruk du skal ha den da! Til kjøpesentre og syden virker den jo veldig fin!
solei Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Har nettop kjøpt denne og er storfornøyd.Superlett å trille og svinge men samtidig solid.Stor og romslig og lett å legge sammen..blir liten sammenlagt.Er såpass solid at du kan bruke tilhørende softbagg i den så litt luksus å bare bruke til syden og kjøpesenter.Prøvde maaange vogner men simo var best å trille..Anbefales!!!
nanomor Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har kjøpt denne i dag:o) Bestilt den til levering 1 september, farge tåkeblå, gleder meg mASSE til den kommer. Virket så god og stabil:o)
pablo Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2008 Noen som vet hvordan det er å kjøre i ulent tereng med den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå