Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 hvilket kjønn tror dere jeg får? er 7+3 i dag, testet positiv rundt ikm, kansje noen dager før ikm, hadde da vert mye trøtt, litt kvalm, ømme bryster, svimmel så jeg viste jeg var gravid før positiv test. er i dag veldig kvalm hele dagen, ligger på sofaen hele tiden, ømme bryster, kan ikke bruke bh, trøtt hele dagen og sover veldig mye.hodeverk av og til..klarer ingenting uten at jeg blir dårlig..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Jeg er 50 prosent sikker på at det er en gutt... Nei, den var vanskelig, gitt! :-) Høres ut som en fin blanding av mine svangerskap. Første var jeg veldig svimmel og litt småkvalm. Denne gangen er jeg i fin form, men kastet opp i begynnelsen og var veldig kvalm. Gutt første gang, og muligens gutt denne gangen også! :-)
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg var helt lik sånn med min første og fikk ei jente, nå er jeg helt fin og er ganske sikker på gutt, hehe. er bare 4+5 da men likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå