Carrie1 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 noen som har dette og vet noe om det? har en litt forhøya verdi, og bruker jo selvfølgelig ikke p-piller..:-)
Pariserdama Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Hei, Hvor hoey var din? Min var ogsaa litt forhoeyet, 116, men legen sa ikke mer enn det. Han virket ikke saerlig bekymret da de fant ut at det forelaa eggloesning den syklusen. Hvor lenge har dere proevd?
Carrie1 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 min er 128. saken er atjeg ringte gyn for å høre svarene på prøvene, og hun sa alle var helt fine. noen dager senere fikk jeg de tilsendt i posten, og da så jeg selv at den var litt høy. stod en kommentar om jeg bruker p-piller. kanskje hun ikke sa noe fordi det ikke gjør noe at den er litt høy...? jeg skal spørre henne neste gang jeg skal dit. og det blir om ca 2 uker, hvis jeg ikke er gravid da..:-) da er planen å få hormonkur. vi har prøvd i 9 mnd. dere da? jeg har fått påvist el ved blodprøve tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå