lillan80 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Er 5 + 5 i dag, og kjempelykkelig. Sist mista jeg i MA i uke 12. Denne gangen synes jeg at jeg har mye mindre syntomer enn sist. Nesten ikke kvalm, kun ekstra trøtt og sliten. Bekymrer meg litt for at jeg kjenner så lite til dette ... Prøver å være positiv og håper så fælt at dette går bra!
Stoltest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Gratulerer!! Hvir fort ble du gravid igjen etter MA? Hadde selv MA den 11. mai, prøver på nytt igjen nå, men ikke blitt gravid enda.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 gratulerer så masse )) Dette skal gå finfint denne gangen. Jeg tenker som så at det er mange flere som har en ma/sa i livet enn dem som har 2.... Ergo er vi statistisk i ganske ok stand. Men det er jo fryktelig skummelt dette her.Lykke til
AlmaN Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Uke 5-6 er veldig tidlig, ganske vanlig å ikke kjenne så mye da. Jeg er nå i uke 21 og syns det tok lang tid før symtomene kom denne gangen, men de kom da etterhvert og nå ser det veldig lovende ut. Har hatt sterkere symptomer tidlig i et svangerskap som endte i MA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå