Maud Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Takk til dere alle for hyggelig besøk i dag. Tusen takk til coscos for utrolig god kake. Den må jeg lete frem på nettet og bake selv ved en eller annen anledning. Jeg sitter igjen med en matboks som er Tiggywinkle sin, en gul kopp til samme eier (?) og en leke til moomy-snuppa som hadde vært gjenglemt hos coscos også. For den som lurer så er sønnen til coscos fortsatt aktiv og sjarmerende, Plutselitens sønn er blond, gylden og kjempesøt, tebekaas snuppe har høy fin stemme og kan lage mange grimaser med det søte fjeset sitt, moomys datter studerer alle og ser ut til å få med seg det meste, Tiggywinkles jente elsker kake og mat og snakker masse når sjenansen slipper taket, phantomets mage vokser og hun må gå saaakte over gulvet for å slippe kynnere, alle damene kan skravle masse og barna prøver stemmene sine. Jeg gleder meg til å se dere alle igjen og håper på at enda flere kan være med neste gang.
frøydis m/ 4 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Heldiggriser! Høres ut som dere har hatt det hyggelig idag :-))
coscos Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Det er vi som skal takke, for å få lov til å komme til det koselige hjemmet ditt. Vi håper at vi får mulighet til å se dere igjen, enten før eller etter ferier, og før jeg begynner i jobb. Hvis ikke, så håper jeg det er mulig å få til helgetreff etterhvert, det er jo flere som jobber/begynner å jobbe til høsten. Nå skal jeg gå å legge meg, har blitt lite med søvn de siste dagene, så trenger å ta igjen litt når anledningen byr seg :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 hehehe...det har vært lyd i huset kan jeg lese :-) jeg er glad jeg fikk markert litt i hjørnene på telefon, så fikk jeg liksom være med litt jeg også! og den kaken.... kan jeg få smake en gang? skulle gjerne hatt litt akkurat nå egentlig :-)
Maud Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Phantomet og jeg delte resten, så du kan ta deg en kjapp tur innom oss begge og smake. Den er veldig god, jeg måtte lete frem oppskriften så jeg kan lage den selv. Da kan du i hvert fall få smake! Det var fint at du ringte, for da var du liksom litt til stede du også :-D
Tiggywinkle Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Og takk for meg:-) det var veldig hyggelig å treffe dere alle. Både de jeg har møtt før og alle nye. Søte barn og koslige mammaer. Deilig lunsj fra Maud og nam-nam kake fra coscos... Lillesnuppa her har gått og sagt "mere kake" i hele ettermiddag. Ho, ho -ikke rart jeg syns vesken min ver både lett og slank da jeg forlot deg Maud - når halve innholdet er igjen ute hos deg. ja, ja da har vi en unnskyldning for å treffes om ikke for lenge:-)
Mamma@work Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Det hørtes ut som et supert treff, får være med neste gangen da:-D
phantomet Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Hallo igjen, Og tusen tusen takk for fantastisk traktering nok en gang Maud. Det er ordentlig hyggelig når så mange tar seg tid til å komme på treff. Skravling er ikke akkurat noe som faller unaturlig for den gjengen idag vet jeg.. En ekstra piff er det å se alle de søte små. Burde hatt med Måka, men da er jeg sikker på at mammaen hadde ligget langflat frem til fødsel... Den kaken til coscos er jo helt rå...jeg har tenkt å servere et stykke til phantom-mannen ikveld, samt dele søsterlig med en god venninne som kommer innom imorgen formiddag på fridagen sin... Kanskje vi skulle legge et treff til Ekeberg i august som noen foreslo... Ta med hele klanen, og ha det hyggelig i stor stil?
Plutseliten :) Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Heisann! Tusen takk for oss...minstemann mammadalt var høy på besøk,kake,salat,rundstykker,småjenter og gutt...på nytt bilsete og ikke minst Ole Brum lua som nesten slo den lilla hatten Så han sov ingenting i dag....men stupte fornøyd i seng kl 20 Det var fint å se det koselige huset deres,treffe nye og gamle mammaer og herlige småtroll. Nydelig mat og kake! Og tenk ,så fikk vi en sightseeing til Tusenfryd....loop og tømmerrenna ble diskutert som alternativ fødested Håper vi sees snart igjen,vi er klar for Ekebergtrefff. Klem
tebekaa Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Det er jo vi som skal takke da, Maud! Herlig servering - blir alltid imponert over hjemmebakst i travle småbarnshjem! Og kaka til Coscos - den kan jeg absolutt IKKE finne fram oppskrift på for da er jeg "doomed". Er jo ikke akkurat god på å begrense meg, som dere vet. He, he... Og så glemte du jo å nevne minstesnuppa, minst av alle dibbebabyene og minsta i familien. Men allikevel sjefen. Med sine store runde blå og bestemte lille munn. Og med bein i nesen som stadig får utfordret seg i kamp mot gulvet, tji-hi. Regner med at det blir treff snart igjen jeg, hvis ikke får vi vel abstinenser, for hyggeligere gjeng skal man vel lete lenge etter. Piknik på Ekeberg høres supert ut! Ses snart:-) Klem
tebekaa Skrevet 19. juni 2008 #11 Skrevet 19. juni 2008 Så morsomt å ta en tur innom Tusenfryd da! Var det phantomet som var kartleser denne gangen? Ler meg skakk jeg altså;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå