Nenoda + et lite under i magen Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Da var det gjort! Endte opp med 30 egg fra min ene stakkars eggstokk... Ikke så rart det har vært vondt i magen de siste dagene. Håper det er litt kvalitet også og ikke bare kvantitet. Av en eller annen grunn grein jeg som en unge etterpå. Har grua meg så fælt til dette og når det endelig var over så løsna det helt Gla jeg hadde mannen min med meg !
ønskerto Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 30 egg! Det var mange. Må vel bli noen bra utav det. Hadde uttak på fredag og grein etterpå jeg å. Det var som en propp løsna og jeg fikk ut masse spenning. Hadde selvfølgelig med min mann jeg å, men stakkar... Han måtte legge seg på gangen han. Blei helt kvit i fjeset! Grua meg fælt jeg å, men tror selve uttaket var verst for han. Glad det er over. Håper det blir med den ene gangen. Ruger på to fine egg. :-)
ønskerto Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Ble sendt litt fort... Lykke til! Det blir spennende i morra når du får høre resultatet av befruktningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå