Gå til innhold

hvor mange kg gikk dere opp:)

Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er spennans å høre. Å ble magen fort stor

klem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 32 og har gått opp 15 kg, er 1.73 høy og er 112 cm rundt magen ved navlen:)

Skrevet

jeg er i uke 24 når, har gått opp 19 kg! er 91 cm runt der med navlen

Skrevet

jeg er i uke 31 og har gått opp 10 kg til nå. Har ikke målt magen, tørr rett å slett ikke.... ;)

Skrevet

Ikkje mange som slår meg med mine totalt 25 kg - såg ut som ein flodhest;) Klarer ikkje tyde skjema om symfyse-fundusmålet var 44 eller 49 i veke 38 (fødte i veke 38+1) - var i alle fall ein gigamage!

Skrevet

uke 27 gått opp 8 kg og 102 cm rundt livet.

Skrevet

Jeg har ikke lagt på meg noe... Har hatt hyperemisis, og sliter med å få i meg nok mat, nå som kvalmen er litt bedre...

er fullgått 34, og måler 112 cm over navlen....

Guttene der inne er estimert til å begge være som gjennomsnitts enlinger i størrelse, så de har ikke tatt skade av at mammaen har "slanket" seg i svangerskapet...

Skrevet

Jeg gikk opp 16 kilo, fødte uke 37 +2. Alle 16 kg var borte igjen når jeg kom hjem fra sykehuset....

Målte aldri magen, men var ikke spes stor.

Skrevet

Gikk opp 20 kg totalt og har blitt av med 14 av disse 2 uker etter fødseln. Begynte å føle at magen vokst i uke 10 og når jeg fødte i uke 38+5 var jeg 122 cm rundt magen.

Skrevet

Hadde gått opp 15 kg da de kom i uke 38.

Godt fornøyd med det, nå er jeg kvitt 19 kg.

Skrevet

Er i uke 25+1 nå, og har lagt på meg 10 kg. Jordmor mente jeg kunne regne med hvertfall 10 til;(

Er 174 cm, og rundt magen måler jeg nå 118 cm!!!!

Skrevet

Hei :)

Er i uke 25 + 5 og har lagt på meg 7 kg... muligens for at jeg ikke har matlyst... går mest på frukt og grønnt... Er 170 høy og måler 104 rundt magen...... Er d lite?

Skrevet

>Klarer ikkje tyde skjema om symfyse-fundusmålet var 44 eller 49 i veke 38

Hvordan har du fått et symfyseskjema som i det hele tatt går over 40cm? Har du (og evt andre?) Fått et eget skjema etter at det ble påvist flerlinger??

Jeg er forresten 25+6 i dag, gått opp ca 6-7kg. Målte 108cm rundt magen i går kveld, og er 168cm. Symfysemålet mitt i uke 24 var 29cm.

Skrevet

Magen kom i uke 9, da fikk jeg problemer med å skjule den (svangerskap nr 2). Har totalt gått opp mellom 13 og 15 kg (litt usikker på startvekten..)

Er nå 38+4!

Skrevet

fødte i uke 38-1.. gikk opp 30 kg.. guttene veide 2800-2900,, gikk ned 15 på sykehuset... så har mye igjen

Skrevet

Hei Smilepia! Nei, hadde berre vanleg skjema ift symfysefundusmål som går til 40cm, så alt over dette blei berre teikna på over skjemaet og sett tal på...;) - difor litt vanskeleg å tyde. Skulle absolutt vore eige skjema for tvillingar og flerilingar;)

Skrevet

Jeg gikk opp 3,5kg og guttene mine kom i uke 33+4.

Så jeg har godt ned 10kg nå etter 3uker=)

Skrevet

36 kilo gikk jeg opp på 36 uker før de ble tatt ut med keisersnitt!

- og nå, en måned etter - har jeg igjen 7 kg før jeg er tilbake på før-vekta:)

Skrevet

Jeg la på meg 8-9 kilo under svangerskapet. Jeg mistenkte at tvillingene nok tæret på mine eksisterende fettreserver (kremt...), syntes jeg merket at jeg ble slankere på rumpe, overarmer osv, mens magen este utover. Fødte noen dager før termin, barna veide rundt tre kilo hver. En uke etter fødselen veide jeg 8 kilo mindre enn da jeg ble gravid, og mindre enn jeg har gjort på mange år. Nå, fire uker etter fødselen, veier jeg fortsatt det samme. Snodig måte å slanke seg på, og absolutt ikke med vilje, men litt kjekt også da, må jeg innrømme. ;-)

Skrevet

haha morsom lesning. Tror ikke jeg trenger å frykte å bli helt flodhest for resten av livet da, siden kg deres renner bort med en gang.Heldige damer! håpe rjeg og får den glede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...