Gå til innhold

Min tur :-)

desembertvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere:-)

Da synes jeg det er på tide at jeg også melder meg inn her. Jeg er

40 år og vi venter våre to (tvillinger) første barn i desember, termin 28/12. Vi gleder oss bare så utrolig mye, og vi synes det er veldig stas å få to på en gang:-) Vi har ingen barn fra før, så det er jo dobbel lykke. Det blir hyggelig å bli kjent med dere, ser frem til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Gratulerer så mye :-) Spennende tid med tvillinger i magen. Jeg er selv tante til tvillinger og de er bare herlig :-)

Hilsen ei med spire i magen

Skrevet

Gratulerer så mye :-))

Skrevet

Gratulerer! Da føder vi sikkert rundt samme tid. Jeg har regnet ut flere datoer utfra forskjellige måter å gjøre det på en dato ble 28, og mens dato er 31. desember. Jeg har to fra før, og ble virkelig overrasket over denne graviditeten. Men nå gleder jeg meg, vi får følges. Kanskje sitter vi der i romjulen og chatter på bim, hvem vet!

Gode tanker

Skrevet

Hei og takk for det:-) Gratulerer til deg også Mette Elisabeth:-) Ja det blir kjempe spennende, gleder meg masse. Hvordan er formen din da ? Jeg har vært kjempe heldig, nesten ikke kvalm i det hele tatt. Men er veeeldig trøtt,kanskje ikke så rart med to stk der inne..:-) og nå begynner magen å komme også:-) men det synes jeg bare er bra:-)

Hvor gamle er barna dine ? Ja, vi får følges, moro at vi har samme termin. Hvor i landet bor du ? Jeg bor på Fetsund like utenfor Oslo, skal føde på Ahus, du da ?

Ha en fin dag:-) Hilsen Beate

Skrevet

Gratulerer! Så gøy at dere får tvillinger!

Selv er jeg 38, og vi venter vår første nå snarest (termin på søndag:)

Masse lykke til videre med tvillingsvangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så masse. og lykke til. Spennende med 2 i magen.

Skrevet

Tusen takk:-) Ønsker dere masse lykke til også:-))

Skrevet

Formen min er fin! Jeg føler meg ikke gravid., litt trøtt kanskje. Men jeg legger meg veldig tidlig hver kveld. Jeg har en helt annen graviditet nå enn med de to andre. Har to jenter, en på 8 og en på 1 år. Var mye trøttere og kvalmere med de. Nå ser det jammen ut til å være en gutt. Magen var ikke gått helt tilbake etter siste, så min er STOR. Jeg bor utenfor Tønsberg og må føde på sykehuset her, helt ok. Men gud som jeg savner Oslo som jeg flyttet fra for to år siden. Jeg skal tilbake, men det blir noen år til. Du bærer altså på to stykker, det er merkelige greier. Jeg har sett min på ultralyd, men det var som å se på Tv, kan enda ikke fatte at jeg har noen der inne, enda dette er 3. gang. Og du som har to! Merksnodige greier.

Hei så lenge

Skrevet

Heisann.

Jeg er også¨40år og venter første med min samboer. Termin ca 7januar, men komme sikkert før tror jeg... Så vi er nesten i samme båt :-) men vi venter bare en da........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...