Gå til innhold

Phil and teds vs babytravel tvillingvogn??

Anbefalte innlegg

Trenger en tvillingvogn, da det blir to tette... ser fordeler og ulemper med begge vognene.. men klarer ikke å bestemme meg.. har mulighet til å kjøpe begge disse typene brukt.. begge er sånn tvillingvogn man sitter ved siden av hverandre. Den babytravel er 06 model, en hardbag, regntrekk 3000kr. den phil and teds er 07 modell, en mykbag, samt et uorginalt regntrekk for 3500. jeg tror kanskje jeg bare kommer til å bruke vogna fram og tilbake bhg, og da er jo phil and teds grei.. og den er jo mindre samt tar midre plass baki bilen da det ikke er hardbag på.. men så er jeg egentlig tilhenger av hardbag og ha barnet riktig vei... dette er tredjemann.. men er det så viktig tro.. har jo en vanlig bagvogn i tilegg.. Noen som vil si noen fordeler og ulemper med hver av de?? erfaringer??

Fortsetter under...

Hei! Har gode erfaringer med babytravel da jeg hadde den som dagmammajobb og passa alt fra små til litt større barn! Men jeg sytntes igrunnen 3000,- for en 06 mod var litt mye kanskje..? Jeg solgte min nå nettopp med hardbag, regntrekk til vogn som sportsvogn og til vogn med hardbag og med myggnett til hardbag og ekstra fottrekk (uorginalt) til sportsvogn + en genial solskjerm som er omdiskutert her på denne diskkusjonssiden for 2000,- Har det med å selge rimelig da men ... Tror de selger nesten helt lik vogn på reflex for en rimelig penge! Og apropo det med mindre plass i bil..har du sjekka ut vogna som heter city elite? Ikke sikker på om jeg husker rett navn..men den tvillingvogna ser genial ut! Om man liker utseende ja! Har iallefall meget god kalesje og veldig lett å legge sammen- med 1 hånd! er stropp i setet en løfter opp så faller vogn sammen! Tror det er nåkså lang liggeflate og! Om intr. så kan jeg prøve å finne ut navn eller side hvor den selges?

Hvis det er snakk om vogner der begge sitter ved siden av hverandre tror jeg at jeg ville valgt den med hardbag. Enig i at at det er greit å ha babyen i hardbag og riktig vei.

Har hørt mye bra om begge de to vognene =)

Jeg også syns det var dyrt for 3000 for babytravel når den var to år gammel. og på bildene ser den litt falmet ut å.. Denne phil and ted får jeg kjøpt av ei venninne viss jeg vil.. men er så innmarri usikker med dette å ikke ha babyen riktig vei.. men som sagt så har jeg en kombivogn fra før som jeg kan bruke når jeg ikke henter i bhg da.. Uff HJEEEEEEEEEEEEELP jeg må kjøre ett stykke får å prøve denne babytravel også, mens phil vogna får jeg med meg hjem å prøver før jeg bestemmer meg... uff dette er vanskelig.. trenger fler fordeler og ulemper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...