Ainahel1 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 velkommen tilbake mamalari:D ser du noen graviditet på meg snart?? kjønn? går alt bra? jeg:04.12.86 han 25.03.85 (er han den rette for meg?) tusen takk for svar:-)
Ainahel1 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2008 ser du mange barn på oss tilsammen? (kjønn?) :-)
Mamalari Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Ja, hvis du ikke er gravid nå, så er det like om hjørent. Innen juli vil du nok være gravid, ser ut som det blir ei jente. Liker ikke spå om alt går bra eller ikke. Men føler ikke noe negativt nå ,men vil ikke g mer innpå det. Er så vanskelig og si om han er den rette for deg, siden det er så mye som kan forandre seg etterhvert. Men slik det er nå så vil jeg si han er den rette for deg:)
Ainahel1 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 tusen takk for svar:D er ikke gravid nå...har tr nå... ser du når jeg har el neste gang? håper det du ser stemmer;) du har spådd meg før...å da stemte det meste;D klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå