Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 6+1..våknet imårest at jeg hadde blødd kraftig...blør fortsatt...betyr det at jeg har mistet? kjempe lei meg og nervøs nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ufff! Dette høres skummelt ut, men man kan ikke være sikker før ul eller blodprøve. Hadde tatt kontakt med klinikken og krevd å få komme til med en gang . (eventuelt gå til legen/legevakt)

lykke til. håper håper det går bra.

Skrevet

Ringte klinikken...de kunne ikke gjøre noe sa de...måtte vente til mandag og ta ny test...

Huff huff

Skrevet

det synes jeg var skikkelig dårlig av klinikken iom at du blødde kraftig.. Jeg hadde ikke godtatt et nei. hvor hører du til?

Da jeg var gravid så blødde jeg bitte litt i uke 13,det var om ettermiddagen. Jeg ringte til legevakten og krevde å få komme til å ta en UL- da fikk jeg time på sykehuset noen timer etterpå. Jeg fikk se at alt var bra med fosteret og kunne gå hjem lettet og rolig.

Vær litt streng ;)

Lykke til! jeg håper det går bra .

Skrevet

huff ja.. skjønne godt du er redd nå. Synes også det er dårlig gjort at du ikek kan komme til en ultralyd. Disse legene er ikke gode i toppen bestandig. De fatter ikke dette psykiske... kanskje kunne du ha blitt beroliget av en ultralyd. Horribelt å måtte vente helt til mandag.

Kan du ikke prøve å snakke med dem igjen. Si at du trenger en ultralyd fordi det psykisk er for vanskelig å vente så lenge....

Håper at det ikke har gått galt... skal krysse fingrene for deg.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...