Gå til innhold

NYTT TREFF??

*LilleTroll + spira

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mai-mammaer... vi må ikke la sommerferien ta oss helt :) Noen som er lystne på et nytt treff? Mecca skal visst være veldig bra og barnevennlig :) www.mecca.no

Jeg foreslår mandag 23.06 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har lagt ut et innlegg om trilletur fra Nydalen, hvis du har lyst til å bli med på det. Tenkte evt. å foreslå å gå langs Akerselven opp til Frysjavannet.

Skrevet

Hei M.

Jeg kan desverre ikke være med på mandag, men jeg skal stortsett være i Oslo i sommer så muligens vi kan treffes senere :)

Skrevet

Ja det hadde vi hatt lyst til, men siden fatter'n er borte er vi på pensjonat hos mormor og morfar.

Klem I og I

Skrevet

Treffet er og satt opp på DinBbay sidene :)

Skrevet

Jeg er som sagt med på mandag M! :) Men Mo74 - når går turen fra Nydalen? Henger meg gjerne på!

Skrevet

Hei!

Er det slik at dere er en fast gjeng som treffes, eller kan andre også slenge seg på treff? Jeg var i juni-klubben på bim, helt til jeg plutselig fødte i mai:)

Skrevet

Hei englebaby!

Her er det fritt frem for alle som vil - MÅ ikke være mai-baby heller :) Du kan kalle det fast gjeng i den forstand at vi er mange av de samme som dukker opp på treffene, noe som jo er veldig hyggelig.. blir bedre kjent da! Alltid hyggelig med nye ansikter og. Håper du og babyen din kommer! Treffet er og satt opp på DinBaby siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...