Gå til innhold

noen som har erfaring med ødelagt vogn med norwegian flytur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såå ergerlig. Stokkevognen var helt ødelagt. Knukket og røket flere plasser, og hjulene er helt skeive. De på norwegian skreiv i meldingen av vognen var "knust"...

De nekter å betale sånn, så vi må ta det med forsikringsselskapet... Håper ikke de er vanskelige...

Noen som vet hvor lang tid sånne ting tar? Skal til kristiansand og kanskje dyreparken, er jo HELT umulig uten vogn...

Håper ikke behandlingstiden er flere mnd

uff...

Fortsetter under...

Skrevet

Hei. Vi var en tur i Oslo i januar. Da vi kom tilbake til Tromsø var hjulene, og stangene som hjulene sitter på skjeve. Norwegian sa de ikke tok noe ansvar. Jeg tok med vogna til Sjarmtrollet (Reflex) hvor jeg kjøpte vogna, og der hjalp de meg å benke ut hjulene. Nå er vogna nesten helt bra. Men ergelig er det. Jeg har ikke prøvd meg på forsikringsselskapet, for jeg tenkte ikke på å få noen bekreftelse fra Norwegian på at det var de som ødela vogna. Derfor kan jeg ikke hjelpe deg med saksbehandlingstid..

Men på Sjarmtrollet sa de som tips for fremtiden at vi bare kunne komme å hente pappeske fra dem, som vognene kommer i, og pakke dem inn i den under flyturen. Det skal være nok for at flyselskapet tar ansvar dersom vogna er ødelagt.

Håper du får det som du trenger fra forsikringsselskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...