Gå til innhold

Ble aldri tvillingmamma...

Ruter

Anbefalte innlegg

Jeg var en ivrig leser av disse sidene for en tid tilbake. Var svært plaget av oppkast og kvalme, og hadde god tid til å holde meg oppdatert siden jeg var sykmeldt. Fant ut i uke 9 på en ultralyd hos Volvat at vi skulle ha tvillinger, etter at det første sjokket hadde gitt seg begynte vi å glede oss veldig.

Fikk beskjed om at de var enegga, og kjøpte bøker og leste på nettet om alt fra dobbelamming til navnevalg og TTTS. Var på ultralyd på Rikshospitalet i uke 13 og alt så veldig bra ut. Fikk ny time i uke 16 for å følge med på utviklingen. Da kom sjokket…. Begge tvillingen var døde! Siden jeg hadde kommet såpass langt fikk vi time dagen etter for å føde dem ut. Det ble et forferdelig døgn og det sterkeste var kanskje å se de to små vidundrene…

Har hatt en tøff måned med mange tårer og tunge stunder, men nå er jeg tilbake på jobb og begynner å se fremover. Er ikke meningen å dytte min sorg på dere, men håper denne meldingen kan være en påminnelse om hvor heldige dere som venter/ har fått tvillinger er. Tenk dobbel glede, ikke dobbel jobb!!

Jeg vil alltid føle meg som en tvillingmamma som mangler to små…

Lykke til!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...