Sash Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Noen som har tatt det? fornøyd? Hvor i Oslo kan man ta det?
Diamanten Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg var på det når jeg var i uke 27, det anbefales virkelig, du får se babyen helt utrolig bra ser ansiktstrekk osv. Du får med bilder hjem og filmsnutt på Cd. Jeg tok det på majorstuaklinikken å var inne 30min. Kostet 900kr. Men skal du ha med medisinskvurdering hvor de måler osv må du betale 1500 tror jeg det var.
Sash Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Okay... så moro da.. takk for svaret. du har ikke tilfeldig tlfnr dems i nærheten? he he :-D
Diamanten Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Du kan gå inn på www.majorstuaklinikken.no, har ikke tlf nr tilgjengli nå. De anbefaler 3Dultralyd fra uke 27-30tror jeg, etter det er babyen så stor at det er vanskelig å få et fint overblikk og da har den ikke så stor plass der inne heller... Har dere tenkt å gå?
2.gangsgravid Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Vi var veldig fornøyde med 3D ultralyd. Vi dro til Jessheim til Spesialistsenteret for kvinner (http://www.spesialistsenteretforkvinner.no/). Der kostet det 1100kr og fikk da med en CD med film og bilder. Dr Lundring var veldig hyggelig! Kan anbefale dette på det sterkeste!
Sash Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2008 Okay, takk for hjelpen. Er i uke 33, og hun har hodet nedover, så jeg håper at vi få sett henne klar og tidelig. skal ringe å høre med dem i morgen. Lykke til med fødselen det er jo ikke lenge til..
SImonmamma Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Hei Jeg var på 3D-ul i uke 34. Det var nok litt sent. Spiren hadde lagt seg fint ned i bekkenet med hodet, og med ansiktet vendt bakover. Det ble ikke annet enn et bilde av øret :-) Jeg forsøkte å vri og vende på meg, men han ville bare ikke vise seg fram! Der betalte jeg 800 kroner og fikk med cd. Håper din lille spire er litt mer fotogen enn min var. Jeg var i Sandvika og der var det desverre vanskelig å få time tidigere. Lykke til med timen :-)
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Dra til Familieklinikken på Majorstua - tlf 22 60 60 63! Fantastisk søt og god jordmor som tar 3D/4D ultralyd.. Vi har nettopp vært der - er 30 fullgåtte uker. Fikk 28 bilder brent på cd, samt video snutter av den lille.( er alt mellom 20-50 bilder ) og betalte kr. 1000,- Virkelig ett sted å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå