Gå til innhold

Nytt treff for oss rundt de 30 med termin juni/juli/august/september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen!

Håper dere har det bra, og at dere har lyst å være med på nytt treff tirsdag 24.06 kl 1900 på Fridays Aker Brygge..

En del av dere/oss begynner vel å nærme seg termin, utrolig spennende!

Skriv dere på dette innlegget dere som vil være med!

Silje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for sist, det var hyggelig :-) Har veldig lyst til å bli med.. Har vært innlagt i noen dager nå og må ha sengeleie frem til tirsdag (skal på ny kontroll da). Hvis ting har bedret seg, så kommer jeg gjerne! Melder meg på, så sender jeg en mail på tirsdag dersom jeg må forsette å holde sengen...

Skrevet

Heisann og takk for sist, det var veldig hyggelig, jeg blir med på tirsdag :-)

Skrevet

Hei,

Jeg kommer ikke. Skal ta keisersnitt på mandag, fire uker før termin. Men det blir vel flere treff senere?

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å være med, men jeg er alene med sønnen vår hele denne uken. Faren er innlagt på sykehus hele denne uken.

Jeg blir med neste gang... Men da kanskje jeg kommer med babyen. Det er kanskje snakk om å sette igang fødselen rundt 2. juli.

Skrevet

Hei og takk for sist!

Det var veldig hyggelig, Skulle gjerne blitt med denne gangen også, men vi reiser på hytta på mandag...for 4 herlige uker!! Håper å bli med neste gang! 7 uker til termin, spennende!

Skrevet

Heisann!

Jeg har ikke vært med før, men kunne veldig gjerne tenke meg å si hei til dere andre blivende mammaer :-)

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har ikke vært med før. Melder meg på denne gangen :-)

Skrevet

Hei!

Dette er egentlig første gangen jeg er noe særlig her inne, har plutselig fått mye mer tid nå som jeg har sommerferie!

Ser at det er et par andre som ikke har vært med på treff før, så da tror jeg jaggumeg jeg slenger meg med jeg også:)

Siri

Skrevet

Jeg vil være med!

Skrevet

Jeg kommer :-)

Skrevet

Beklager jeg ikke fikk vært med jenter! Fikk overraskende familiebesøk typisk nok! Håper på ny sjanse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...