Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Gutten min på 10 uker er veldig urolig. Han har ikke den intense skrikinga, men er veldig mye våken generelt. Han kan sovne godt men våkner etter 15 minutter og da gjør han masse grimaser med ansiktet, puster fort og det virker som om han nesten har kramper. Dette kan vare fra halv time til 2 timer. Når han får dette brekker han seg og jeg hører at det rumler i magen. I natt kastet han opp også. Noen som har opplevd det samme? Han finner liksom aldri roen, blir jo bekymra men han legger godt på seg så det tilsier jo at det ikke er noe galt.
VilVilVilVil Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Har det på akkurat samme måte med gutten min på snart 4 uker. Ser ut som han plages skikkelig og får ikke sove selv om han er så trøtt så trøtt og prøver. Jeg synes så synd på han. Lurer også på hva dette er. Hjelper ikke med sukkervann. Skal prøve med ammete nå og se om det hjelper.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg leste i den spebarnsboka (den vi fikk på føden) at om ikke barnet har fått kolikk før han er 4 uker, så får de det eller ikke. Så om gutten din er 10 uker ville jeg trodd det var noe annet. Skrike peiodene til ett kolikk barn er over tre timer, mer enn tre dager i uka. Jeg ville nok ikke gitt meg helt hos legen om jeg var deg! Kankje det er noe han ikke tåler. Har du byttet mat i det siste? prøvd noe nytt? Det finnes jo noe som heter kiss også. Les mer om det på www.barneklinikken.com. Håper det bedrer seg for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå