Gå til innhold

Fins det campingplasser på sørlandet i området rundt kristiandsand?

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Tenkte kansje dra til dyreparken i kristiansand,og må da overnatte.Dyrt å bo på hotell.Tror ikke det står campingovernatting på siden til dyreparken.Fant d ikke ihvertfall..Jeg tenker der man kan sove i telt..og ikke der hvor man BARE kan leie hytte..

Skrevet

Hei

Vi bodde på Morviksanden camping i fjor sommer.ca 20 minutter fra dyreparken. En koselig liten campingplass, som ligger inn e i ei lita vik rett ved havet.

Skrevet

Du kan også prøve på Dvergsnestangen camping. De har visst nylig skifta navn til Kristiansand Feriesenter. Denne campingplassen ligger også ved sjøen, med badestrand og diverse aktiviteter. Det er også ca. 20 minutter å kjøre derfra fra Dyreparken. Ligger i Kristiansand kommune.

Skrevet

Du må få tak i naf veibok, veldig grei når du er på reis i norge. Det er massevis av campingplassar på sørlandet,

Skrevet

hamresanden camping (max 10 min), roligheden camping (10 min) veldig fine begge to. ligger ved flotte badestrender. hamresanden ligger i nærheten av kjevik flyplass. roligheden ligger mer sentralt, lund.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Kristiandsand Feriesenter tror jeg stod på siden til dyreparken om jeg ikke husker feil,men tror ikke det stod at man kunne sove i telt..

Gjest Trollbundet
Skrevet

Nei d var d visst ikke,var visst kristiandsand Booking og så var d et feriesenter også men ikke kristiandsand.

Skrevet

Du kan telte på dvergnestangen :-) Men jeg anbefaler ikke Hamresanden, det så hvertfall tragisk ut i fjor der vi ble henvist plass! Vi reiste heller på Dvergnestangen og der var det supert!

Gjest Trollbundet
Skrevet

På de nettsiden står d ikke engang priser!

Gjest Trollbundet
Skrevet

Morviksanden-nettsiden jeg mente som d ikke stod priser på.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Vet dere ca priser på å ligge i telt på disse campingplassene?

Skrevet

Sov på roligheten camping i fjor, trur me betalte 200 for telt og bil.......fint og reinttoaletthus der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...