Gå til innhold

Kjole til bryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen gode nettbutikker der de selger kjoler som jeg kan ha på i bryllup i store str? Utenlandske som norske..

Bruker 52/54 til vanlig:)

Begynner å bli litt smådesperat her nå!!!

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.alfredangelounitedkingdom.com eller www.alfredangelo.com har masse fint til ikke alt for mange kr! :)

Skrevet

Jeg brukte en selskapskjole/ballkjole i gull str 58 i mitt bryllup for 1 år siden. Da var den trang, nå har jeg gått ned 57 kg, og kan gladelig selge den til deg hvis du trenger den! Bare til å gi meg et ord hvis du er interessert, så skal jeg få tak i bilder osv av den. Selger den for en billig penge!

Skrevet

Skal selv i bryllup i i august. Er normalt ca str 50 og vil da være ca 20 uker på vei i tillegg. Fant en nydelig kjole på http://www.igigi.com/ . Rask levering. Hadde kjolen før det var gått en uke etter bestilling.

Ellers har www.divax.no selskapskjoler opp til størrelse 8xl.

Skrevet

Jeg har en brudekjole i 52/54 jeg skal selge :) Brukt kun 1 gang, å nyrenset :) Giftet oss 23.juni i fjor :)

Skrevet

jeg har også en flott kjole i str 52 til salgs fra merrytime. den er kun brukt en gang i bryllup. den er flott i en mørk lillarød farge, glatt/tungt satengaktig stoff, lang og innsvinget i midjen.

Selger den til halv pris!

• 2 uker senere...
Skrevet

om du finner en kjole du liker klarer de fleste brude butikker å bestille størrelsen din til deg.

google på nettet på brudekjole store størrelser.

men gå i en brudesalong først og prøv hva som kan passe deg.

Da jeg giftet meg ville jeg først kjøpe over nettet, men moren min fikk meg til å prøve i butikk først.

Prøvde hel kjole og begynte nesten å grine... så ut som en albino elefant! ikke pent i hele tatt.

Så fant vi en to delt en og Svopp så ble man en pen brud:)

De i butikkene vet hvilke kjoler man bør ha når man ser ut som man gjør.

EKS: er man bred over hoftene bør man ha en kjole som går over skuldrene. slik at det blir bredere oppe enn nede.

ikke tingen å ha sånn tvers over kjole liksom. Da blir man fort en bolle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...