Gå til innhold

Carena Double Swing

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til no vore fast bestemte på å kjøpe TFK Twinner Twist. Fordi det er ei god vogn, og fordi vi kan overta softbager av et vennepar rimelig.

MEN så kom eg over Carena Double Swing...

Noen som har erfaring med denne vogna? La meg få høre!!! :)

Lett å slå sammen? Lett å trille? Hvordan er bagen (hard, mjuk)?

En god ting er jo at den er nesten halvparten av prisen til TFK, og bare DET hjelper jo godt på økonomien... Hehe... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde først bestemt oss for den vogna, men jeg klarte ikke helt å bli fornøyd me valget. Blant annet fordi det ikke er regulerbare fotstøtter til barna, ikke regulerbart håndtak og sportsvogna ikke kan snus mot den som triller.

Jeg fant ei annen vogn på nett, Teutonia Team S4 heter den, og den har "alt". Å så er den ikke så skrekkelig dyr. 6600 koster den. Legger heller litt ekstra i vogna å får ei vogn som vi blir skikkelig fornøyd med. Skal jo tross alt ha den i bruk noen år.

Lykke til me vognkjøpet

Skrevet

Jeg tenkte også på denne vogna. Spurte her inne, men tror ikke det er så veldig mange med erfaringer med denne vogna.

Jeg tror vogna er helt grei. Og ikke minst så er den rimelig i forhold til andre tvillingvogner.

Skrevet

For meg blir dette en "shoppingvogn" når de er blitt eldre. En venninne har den til sine to tette, og for å være helt ærlig så er det en skranglevogn i forhold til TFK'en. Ikke samme trillekomfort.

Skrevet

Den Teutonia Team S4... Hvordan er den å slå sammen?

Det er også noe vi fallt for hos TFK, den var så lett å slå sammen.

Og så har den jo håndbrems...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...