Gå til innhold

Noen som veit om hotellrommene ved rica ved dyreparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

som vender MOT Kjuttavika er verdt de tre hunder ekstra??

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke direkte påstå da du ser jo kun resturantbåten og ikke noe stort mer enn ellers.

Skrevet

Tja du ser kanskje den såvidt, men det er jo et lite stykke unna så om de på hotellet sier du ser det er det blank løgn.

Skrevet

hm,jeg mailet og spurte om det var mulig med rom mot Kjuttavika..de har vel benyttet seg av min dårlige formulering, da. Fikk svar at det var mulig å reservere rom med balkong og utsikt for 300 kr ekstra

Annonse

Skrevet

Hmmm... Rommene vender jo ikke mot Kjuttaviga. De vender vel snarere mer mpt Grashavet og innløpet til havnen i Kaptein Sabeltanns verden.... men anyway.... Jeg vil si at et rom med balkong i bunn og grunn er verdt kr 300,- ekstra jeg da :o)

Dessuten kan du dere jo se på Den sorte dame når den kjører inn og ut av Sabeltanns Verden hele dagen :o)

Skrevet

...haha... du dere ja... hmm... ;o)

... og strengt tatt.... båter kjører vel ikke heller..... de seiler vel de.. ;o)

Skrevet

igrunn sant det, anyone..hadde bare vært såmoroå sett litt av "ettellerannetsomharmedsabeltannågjøre" fra rommet vårt:-)

Skrevet

Ja... og det er fin utsikt til innløpet av havna altså.

Vi kjørte tur med Den sorte dame når vi var der i fjor. Vi snakket da om hvor fine de rommene som lå ut mot sjøen så ut til å være :o)

Sikkert stas å se på skuta når den seiler forbi også :o)

Kos med en balkong som man kan sitte på og titte utover sjøen når barna er i seng for kvelden også :o)

Skrevet

Det er det absolutt verdt ja, du ser jo mye av sabeltanns rike og båten ligger jo der også når parken er stengt.

Skrevet

hm..Høres bra ut,Jenter..Glad vi reserverte,jeg..Og jeg veit definitivt om noen småpirater som komemr tilå bli glaaaade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...