Gå til innhold

Uke 14

Tinemora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg mistet lysten på alt "usunt" i svangerskapet, og det vedvarte i alle 9 månedene. Nesten fra første dag mistet jeg lysten på kaffe og godis. Jeg ble også veldig dårlig av matos, røykos osv. Spiste grønt, frukt og mye fisk i svangerskapet. Helt ulikt enn før jeg ble gravid...

Lysten på godis (og kaffe) kom tilbake for fullt da poden var kommet ut, men da stoppet det seg selv siden han reagerte på det. Så jeg måtte vente lenge med mine (u)vaner igjen : D

• 1 måned senere...

jeg har vært i fin form helt til nå egentlig....fått ¨så stor mage og fått store problemer med ryggen. veit ikke hva jeg skal gjøre egentlig for jeg vil ikke at folk skal se på meg som en person som trur at graviditet er en sykdom, noe menge gjør hvis man blir sykemeldt tidlig i svangerskapet....hva ville dere gjort....??

ingen vits å risikere noe, jeg har den oppfatninga at har ikke jeg det bra så merker ungen det..

Jeg hadde samme problemet, ble sykemeldt 50% med restriksjoner på å ikke jobbe sammenhengende dager, jobber en dag så en fri, så påann igjenn...

Fungerer kjempefint for meg - tenker også på at sv.skapet vil bli langt hvis sykemeld 100%

Prøv deg frem, det er jo uansett du som har smerten...

Lukke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...