Gå til innhold

En liten luring i magen min =)

Anbefalte innlegg

Endelig fikk vi vært på ordinær UL i dag, og gleden var stor over å se at nurket har det bare godt! Alle funn var normale, og etter en litt "kronglete" start på svangerskapet, var det deilig å få bekreftet at alt nå ser fint ut :)

Glad var jeg også over å bli flyttet fram, og ikke tilbake, slik jeg nesten hadde regnet med, så fikk ny termin 19. november (tidligere 23. nov.), og er 18+1 i dag. Morsomt å endelig ha et uketall å forholde seg til :)

Jammen skal jeg si at bebien er av den bedagelige typen!! Sov seg like godt gjennom hele ultralyden, som varte en halv time, og hadde ingen planer om å vise sine vordende foreldre om det skjuler seg en liten gutt eller jente der inne ;) Litt kjedelig var det jo å ikke få vite, hadde gledet oss til det, men, men, det viktigste var jo at alt så bra ut :) Så får vi heller se om vi ikke spanderer på oss en 3D om noen uker, dersom nysgjerrigheten blir for stor ;) Må også nevne at vi møtte verdens søteste jordmor, som var den samme som satte igang fødselen med førstemann, det var hyggelig! Så til tross for en sovende, litt lite samarbeidsvillig baby, hadde vi en flott opplevelse!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138032333-en-liten-luring-i-magen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre at alt gikk bra :) Har tenkt på dere i dag, og håpet jeg ville finne et innlegg her inne om hvordan det hadde gått i dag. Synd dere ikke fikk vite kjønn da, men det viktigste er jo at bitteliten er frisk og rask da. Men dere burde spandere på dere en 3D ultralyd altså....var en kjempe fin opplevelse for oss hvertfall. Men skal du på Ultralydklinikken i Sandvika så må du forte deg å bestille time...han hadde fult i hele sommer sa han da vi var der. Du kan bestille time på nett hos han da;

http://www.ultralydklinikken.no/

Håper vi snakkes snart :)

Klemz fra Lindusen

I dag var samboeren min og jeg på ultralyd, ENDELIG. Det var utrolig fint å se at det virkelig var en liten en som rørte seg inni der. Har vært bitelitt bekymret for om ikke ting har vært som det skal. Kjenner nemlig ikke noe liv ennå... Men nå har jeg sett det med egne øyne :)

VI fikk dessverre heller ikke sett hva slags kjønn det er :( Jeg hadde egentlig gledet meg veldig til det, men men... Navlestrengen lå foran skrittet, mellom beina, så da var det ikke mulig å se...

Fikk også flyttet terminen min. Fra 13. til 20. november, men det overrasket meg ikke, for selv trodde jeg terminen var 18. Så i følge jordmor er jeg da 18+1 idag. Så da ligger jeg 1 dag etter deg "Miemamma med bitteliten". :o)

SKal tilbake til ny ultralyd i svangerskapsuke 32 jeg da, fordi morkaka visstnok ligger litt langt ned, så da ønsker de å undersøke om den kommer opp så den ikke ligger feil ved fødselen.

Ellers så alt fint og flott ut med den lille...

Så nå gleder jeg meg masse til tiden videre framover, og lever fortsatt i spenning om det er gutt eller jente...

Lykke til videre...

:o)

Hei! Nå var jeg riktignok på en ultralyd i uke 16 for å sjekke opp en liten blødning (alt ok), og da mente ultralydlegen det var en gutt der inne, men jeg hadde håpet på å få det bekreftet på ordinær ultralyd i dag, men det lot seg ikke gjøre. Babyen satt dypt i bekkenet, og med hodet øverst, så det gikk ikke an å få vinklet inn området mellom beina ordentlig. I tillegg hang navlestrengen ned mellom beina, så da tør jeg ikke helt stole på den første UL.

Fikk noen fine bilder av nurket, og alt så bra ut med den lille:-)

Ble flyttet til 20. november (fra 18. som var min menstermin).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...