Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Hadde en MA 12 i mai. første mens igjen hadde jeg på nå på fredag. Men hadde det bare i 3-4 dager. har alltid hatt det i 6-7 dager. Er det normalt etter en MA at det ikke varer så lenge? eller kan det være noe annet?
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hei Min erfaring med mens etter MA er at den var kortere enn vanlig, vondere enn vanlig men ikke noe mere blod enn vanlig... Det er nok mange erfaringer med dette...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Takk for svar! =) jeg hadde hvertfall mer blod enn vanlig:/ og den var jo kortere..
Stoltest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Hadde MA 11. mai, og fikk mensen den 8. juni, som også hos meg var mye kortere enn vanlig (bare 2-3 dager), i tillegg til at det var veldig lite blod. Vet ikke om dette er vanlig. Trodde (håpte) en stund at det var festeblødninger og at jeg hadde blitt gravid igjen, men tester negativt, så er nok ikke gravid..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 nå skjønner jeg ingen ting. hadde som sagt mensen i få dager.. og i går, torsdag, hadde jeg plutselig en liten blødning! varte en time og det var nesten ingenting men det kom da.. blir litt skremt jeg nå=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå